Deli

109 30 3
                                    

-aa meraba hande  girsene bizde tolgayla kahvalti yapiyoruz.
-yok ya neyse ben gidiyim(ağlamaklı bi ses tonuyla)
Tolga kapıdan beni görünce peşimden geldi.
-koca gözlü kız nereye gitme beni bu uzayda yalnizmi bırakacaksın?
-siz kahvaltinizi yapin tolga bey .ben sizi rahatsız etmiyim.
-ya bak hande kendisi geldi.Kovamadımda.
-senin o gece oyunda söylediklerin gerçekti dimi.
-ne söyledim.
-sevgilime sadık kalamam demiştin.yalan söylemediğini şuan anladım. Hadi git beni aldatmaya devam et.
-tamam git.ama pişman olucaksın.Mavişine inanmayip onu uzay boşluğuna itiyosun tamam it.ama  inan ben öyle bi insan değilim be pinokyo.
Arkama bakmadan uzaklaştım.ağlıyorum,kalbim sanki bi cam gibi paramparça oldu o kıriklar boğazıma batıyo sanki.okula gitmek istemiyorum.eve giderken keremi gördüm.gidip hemen sarıldım.ağlamam daha da kuvvetlendi.hıçkırıklara boğuldum.o hıçkırıklarla kalbimin ritmi sanki ayni ezgideler.
Kerem
-noldu hande ?kim üzdü bu kadar seni ya?
-soru sorma olurmu. Lütfen.hani eskiden üzüldüğümüzde bi ağaç eve giderdikya oraya götür beni.
-tamam ama orda konusucaz.
Kerem resim çekip instaya konum atinca alara görmuş bunu.tabi aramizi bozacakya hemen tolgaya söylemiş.biz arabaya binip yola çıktık.arkamızdan bı motorun kornasini caldigini gördüm.tolgaydı bu.kerem arabayı sağa çekti.tolgada arabanin kapisini açip.
-hadi çık şu arabadan
-çıkmıyorum defol git burdan.
-zorlama beni hande.
-zorlarsam nolur ..
Lafımın üstüne sırtına aldı beni.Deli bu çocuk gerçekten deli. Ama galiba bana deli.

Iki Kez AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin