Hastaneye geldiğimde Hande 'nin yoğun bakımda olduğunu öğrendim.Ağlamaya başladım ama ağlamakla dinmiyoki içimdeki acı.Annesine haber vermek istedim ama yurt dışındalarmış.Bekliyorum saatlerdir ameliyattan çıkmasını
.Ağlamaktam gözlerim kızardı başım ağrıyo en çokta kalbim ağrıyo.Sonunda çıktı ameliyattan.Ama doktor uyanması zaman alabileceğini uyandiğinda hafıza kaybı yaşayabileceğını soyledi.Belki uyanamaz dediğinde bi kez daha yıkıldım sanki kalbim paramparça oldu.onu sadece camdan izleyebiliyodum.Daha bugün yanımdaydın be sevgili.Uyanacaksın biliyorum.O koca gözler yine beni deli etcek.Polisler geldi
-Hande Hanım'ın arabasının frenleriyle oynanmış. Araştırıyoruz bulamaya çalışıcaz
-ne diyosun lan sen ne bulmaya ćalışması bulacaksın yoksa ben bulur öldürürüm.
-beyfendi sakin olun
Kim yaptı bunu sana koca gözlü kız onu bulup cezasını vericem.Koltğa oturdum,uyuya kalmışım.Sabah olduğunda doktor görebileceğimi söyledi. Yanına gittiğimde hemen o bütün çiçeklerden daha güzel kokusunu içime çektim.Kısa süreliğinede olsa huzur buldum ,mutlu oldum.
Alara'dan
Hasan abiyle konuştum frenlerle oynayacak ve suçunu polise itiraf edicek.tabi bunun karşılığında benden daha çok para aldı.hande asla arabayı hızlı kullanmaz bişey yapmam lazım.Arayıp hallederim ben.
Tolga 'dan
2 hafta oldu hala uyanmadı.Hala bekliyorum.Hergün yanına geliyorum.Konuşmasını kafamın etini yemesini,o koca gözlerini bana bakıp belertmesini,bana ukala demesini kısacası herşeyini özledim.sadece ona bakmak ve kokusuyla yetiniyorum.Elbet uyanacak vazgeçmicem.
-bak sevgilim bugün okulda faaliyet vardı.sen yoktun ama uyanacaksın.Bana herkes uyanmayacak boşa gitme desede sen uyanacaksın ben biliyorum. Ya sen daha benim karım olup benim ömrümü yiceksin.
3 hafta oldu.yine uyanmadı .her gün yanına gidip kokusunu içime çekiyorum.
-bak sevgilim şu fotoğrafa, senin resmini sınıfa astık .Beni derste uyurken izlemeni özledim.biliyo musun sana bişey itiraf edicem ama kızma .senin beni izlediğini biliyodum ama numara yaptım.çünkü çok güzel bakıyodun..
Nerdeyse 1 yıl oldu frenlerle oynayan adam suçunu itiraf etti..Onu her ne kadar öldürmek istesemde yapamıyorum.Ben kötü bi insan olamıyorum.
Alara'dan
Ben bunu nasıl yaparım ona ya.geceleri uyuyamıyorum artık.o beni kurtarmak için o kadar ćabalarken ben nasıl ona bunu yaparim.Tolga ne kadar seviyor onu bi gün bile gitmekten vazgeçmedi .Ailesi bile vazgeçerkn o vazgeçmedi.kendimi ona affettirebilmek için bende her gün gidiyorum.Bende vazgeçmicem.Ha bu 1 yıl içerisinde keremle samimi olmaya başladık.Sevgili değiliz ama arkadaşta deiliz neyiz bende bilmiyorum.Ama artık hayattan zevk alamıyorum.Ne zaman gülsem Hande'ye yaptığim geliyo aklıma...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iki Kez Aşk
RomanceAlsel💛💛hantol💛💛aşk💛💛 yağhaz💙💙maviş gözler yağız egemen tolga sarıtaş hande erçel hazan çamkıran fhvk Güneşin kızlari star tv gerçek aşk yağhaz