-selam maviş
-selam deniz kızı da hadi üstünü değiştir herkes sana bakıyo.birine dalmadan hadii.
-ya ne giyiyim üstüme giyicek bişeymi var tolga.
-ben almistim gelirken hadi al giy şunu
-oha ya delisin sen .ama çok güzel olmuştu.
-bu yüzden degistir diyorum ya zaten.
Orda bi odaya girip üstümü deģiştirdim.ekranda bişey izlediklerini ve güldüklerini gördüm.
Bende izlediğimde yıkıldım.Benim odada üstümü değıstirirkenki görüntülerim vardı.Gözümden yaşlar akmaya başladı.Alara 'nın orda güldüğünü gördüm,o yapti bunu.tolgada suç ortağı nasıl yapar bana bunu ya.bide millete bağırıyo izleme diye gerizekalı.Hemen orayı terkettim.Tolganın peşımden geldiğini gördüm.
-nasıl yaparsın bunu bana ya sana nasıl güvendim ben.
-hande ben bişey yapmadım.Ben sana böyle bişey yaparmıyım?sen benim deniz kızımsın.
-artık değilim.ben yokum artik.o uzayında alarayla sana mutluluklar.
-handeeee
Eve gittim hemen.annemlerde peşimden geldi.Beni teselli etmeye başladilar.
-anne uyumak istiyorum sadece uyumak istiyorum.
-onu yapanı hemen bulup şikayet edeeceğim.şimdi uyu benim prensesim.uyumaya çalışıyorum ama olanları hatırladıkça uyuyamıyorum.ağlamaktan gözlerimk hissetmiyorum.Pencereden sesler geliyo.kalkıp baktığimda tolganın geldigini gordum ama umursamadan tekrar yatağima yattim.hala ne yüzle geliyo buraya ya.
Alara 'dan
İpekle birlikte alışveriş yapıyoduk.birden tolgayı gördüm.Abiye dükkanına mı giriyo o .ipek gidip bakar mısın?
Ipek gidip baktığinda sevgilisine kıyafet alacakmis dedi.Bende bu planı düşündüm.hem o rezil olacak hemde tolgayla işbirliği yaptığımı düşünekcekti.
Bugun okula gitmedim hatta 2 ,3 hafta gitmeyide düşünmüyorum...ama alara 'nın yaptıkları yanına kalmayacak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iki Kez Aşk
RomanceAlsel💛💛hantol💛💛aşk💛💛 yağhaz💙💙maviş gözler yağız egemen tolga sarıtaş hande erçel hazan çamkıran fhvk Güneşin kızlari star tv gerçek aşk yağhaz