Byli jsme skoro u vrat naší nové školy, ale v tom na nás zavolali Rose s Jennie a ještě nějakou dívkou, ale byla k nám otočená zády takže jsme ji neviděli do obličeje.
Byla celkem vysoká, měla hubenou postavu. Asi byla nějaká baletka, měla totiž celkem vymakané ruce a nohy, z batohu, který měla přehozený na zádech jí visely kecky. Byli trochu zakrvácené...
Moc jsem si netroufala jít za nimi, protože jsme ji neznaly ale nakonec jsme se Sophii sebraly a s úsměv kráčeli k nim.Pomalu se k nám otočila a my spatřili její překrásnou tvář až na ty oči, zaujaly mne. Nikdy jsem to nespatřila.
"To jsou oni! T t ty...ty dvojčata!? "
Vůbec jsem nečekala, že z nás bude někdo nadšený, jako byla ona!
xxx
Byla hodina chemie a my měli udělat laboratorní práci ve skupinkách. No a protože na mě a Sophii nikdo jiný nezbyl než dívka, kterou jsem dnes ráno poznali.
Julianna tak se jmenovala.xxx
Skoro každou chvíli, jsem jí měla pod dohledem.
Začala jsem chodit do knihovny, hledala jsem různé informace ale stejně jich bylo málo abych zjistila co Annie skrývá.Uběhly dva týdny a já pořád bádala. Sophi začala hledat něco na internetu a pak....
"Mám to!" vykřikla Sophie, "říká se tomu hete.... heteochromie?Jo asi nějak tak" jen jsem přikývla. Ano, je zvláštní tak mě to zajímalo a já jen přikývla, nic víc.
xxx
Dnes měla Jullianna kontaktní čočky, zrovna šla po chodbě a měla v ruce naší laboratorní práci. "Stát!" trochu jsme jí pozastavili.
"Annie? Řekla by jsi nám své tajemství?"
"No já nevím..."
"My ti pak na oplátku, povíme to naše."
"No dobře." Trochu se pousmála.
"Říká se tomu heteochromie, mám jedno oko zelené a druhé studánkově modré." A jak dlouho to máš?" zeptala se Sophii vlídným hlasem.
"No víte, už jsem se tak narodila..."
Teď byla řada na nás.
"Jsme propojení."
Annie se stačila jen nadechnout a nic jiného z úst nevypustila než tohle...
"Páni!"
ČTEŠ
Ona to přežila...
Mystery / ThrillerNěkteří lidé by udělali cokoliv, pro život druhých... Angelika Willson nebo-li Angi, je to 17-ti letá dívka. Její modré oči zklamou ne každého, má blond popelové vlasy jako její starší sestra. Angi je velmi tichý a skromný člověk. Jenže srdce má ve...