Пролог

55 7 5
                                    

★«Трейлър»★

Скърцащите врати на подземието, разкъсваха съзнанието на мъжа. Наранените му от оковите ръце потрепнаха от лекият студ проникнал в мрачната килия. Облиза напуканите си устни и отново затвори очите си. Скъсаните му дрипи, едва покриваха нараненото му тяло, а в стомахът му се водеше война. Не бе слагал дори залък в устата си от няколко седмици и вече не можеше да мисли трезво.

Точно, когато сънят най- накрая реши да го навести, удар по металната решетка на килията му, го накара да отвори рязко очи.

-,, Отново се започва"- помисли си той и обърна глава към източника на шума.

- Хайде мизернико, ставай, кралицата иска да говори с теб.- един от пазачите отвори килията, махна веригите от краката и ръцете му и го повдигна неохотно.

- Не ви ли омръзна?- гласът на мъжа разцепи тишината и накара пазача да го погледне.- Няма да кажа каквото и да е. Ако не ти се занимава да ме мъкнеш чак до своята неповторима кралица по- добре сам ѝ кажи, че не съм предател.

Удар, само това последва. Удар, който накара гордият мъж да се свлече на земята от болка. Бавно се изправи отново, подпирайки се на стената. ,,Глупак"- помисли си той и му се усмихна подигравателно.

-Само това ли можеш?- гласът му бе изпълнен с такава ненавист, която можеше да накара всеки човек да се разкае за болката, която е причинил другимо. Всеки човек, който не е подвластен на Дорена, кралицата на Калормен.

-Млъкни нищожество такова. Ако зависеше от мен отдавна щеше да си на оня свят. Но кралицата се нуждае от теб. Затова си затвори устата и не ме изкушавай да сложа край на жалкият ти мизерен живот.- това беше последното нещо ,което пазачът каза и отново задърпа мъжът към изхода от подземието.

- Ще те попитам още само веднъж. И се надявам този път да си максимално честен с мен.- кралицата обикаляше високомерно около коленичилото тяло на мъжа. Сребърният и напръстник , блестеше загадъчно около шията на клетника. Съвсем лек натиск на правилното място и това щеше да е краят на дългият му тежък и опасен живот.

- Къде са те? Къде се крият тези жалки създания? Къде са онези двулични предатели?- гласът на кралицата прониза сърцето на непоклатимият мъж и го накара да отклони за кратко поглед от нея преди отново да я погледне и да ѝ отговори.

Shadow Of The QueenWhere stories live. Discover now