Hoofdstuk 1

359 5 1
                                    

//04:36 uur\\
'Zo kan ik toch niet slapen?!' Violetta gooit een kussen op haar hoofd. De baby van Angie en Herman huilt elke nacht. Ze is een meisje en is op 29 augustus 2017 geboren, ze is nu 5 maanden oud maar van huilen houdt ze wel. Ze heet Kyra. Elke nacht wordt Violetta er wakker van, zo kan ze niet slapen, ze begint er ook al moeër uit te zien. Dat viel Leon laatst op.
Ze legt haar kussen weer onder haar hoofd en probeert weer te slapen.

//10:29 uur\\
'Goedemorgen schat.' Zegt Leon als hij Violetta de studio binnen ziet lopen. Ze lacht naar hem en geeft hem direct een knuffel. Ze zijn nu docenten van Studio On beat geworden. Violetta neemt de lessen van Angie tijdelijk over totdat ze weer terug is, daarna gaan ze samen les geven. Leon helpt Alberto met zijn muziekles, zodat het wat minder chaotisch is.
De rest van hun groep geven ook les:
Francisca helpt samen met Diego, Gregorio met zijn dansles. Camilla en Broadway helpen Pablo om alles goed te regelen en Maxim, Nadia en Andreas helpen leerlingen met hun audities.

__________
Eerste deeltje, hopelijk vinden jullie het weer leuk.
Ik weet dat ik Lucinda en Federico ben 'vergeten' dat hoor je later in het verhaal wel weer waarom dat zo is. ;)

Groetjes Agnes L

Violetta 5Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu