Hoofdstuk 5

227 8 2
                                    

'En 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8! En 1, 2, 3... HEY LUCINDA!' Violetta merkt haar direct op terwijl ze aan het dansen is, ze rent naar haar toe en omhelst haar. Federico die er ook is omhelst ze ook. 'Wat geweldig dat jullie er zijn. Hebben jullie het plan van de show al gehoord?' Lucinda knikt vrolijk, 'natuurlijk, ik ben de superster ik moet dat weten.' Alle drie lachen ze om die zin. Lucinda is veranderd, heel erg veranderd. Ze noemt zich zelf niet meer de super nova, nee ze is nu gewoon Lucinda. Natuurlijk wil ze graag de hoofdrollen pakken maar met deze show mag ze dat ook. Samen met Violetta is ze de hoofdrol van de show. Het wordt een fantastische show, veel liedjes en 1 act waar ze gaan dansen.

// 3 dagen later\\
'Kom op jongens de show is over een week! Jullie zijn professioneel genoeg om alles binnen een week af te krijgen.' Spreekt Pablo ze aan. 'Jullie zijn een top team, en als jullie samen werken lukt het jullie zeker weten want: samen staan we sterk, toch? Juntos Somos Mas!' De groep lacht. 'Kom op, Pablo heeft gelijk, we zijn een top team. Samen kunnen wij dit. Doen jullie mee?' Moedigt Violetta ze aan. Ze legt haar hand in het midden van de groep, alle handen komen op haar hand en samen gooien ze de handen omhoog. "Samen staan we sterk!"

Violetta 5Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu