Hoofdstuk 4

242 5 2
                                    

'Ik wist het niet, echt niet. Ik wist niet waar je zat. Als ik het wel wist was ik direct naar je toegekomen, het spijt me zo.' Francisca begint te huilen, ze wou zo graag dat alles normaal was gegaan, dat alles was gegaan met geluk. Ze zit tegenover Diego en hij wil nog steeds niet veel praten, wel meer dan gister maar niet zoals normaal. Francisca maakt zich zorgen, ze is bang dat hij een trauma eraan over heeft gehouden. Ineens grijpt Diego haar en omhelst haar. 'Het is jou fout niet, ik houd van je.' Die woorden maken Francisca wat minder ongerust. Alleen opgelucht is ze nog niet.

De volgende dag komen Diego en Francisca allebei weer naar de studio toe. Niet om les te geven maar voor iets anders.
'Wat geweldig dat jullie er allemaal zijn, normaal gesproken horen jullie nu les te geven maar vanaf nu niet meer.' Francisca, Diego, Camilla, Broadway, Nadia, Maxim, Andreas, Violetta en Leon zijn aanwezig als Pablo die woorden zegt. Lucinda en Federico konden vandaag niet komen, die wisten alles al. Hun zijn op reis omdat ze 2 jaar verkering hebben.

Pablo begint snel weer te praten als hij die nieuwsgierige gezichten ziet van iedereen. 'Jullie zijn gevraagd om een show te geven voor de alle armste in Argentinië. Wat jullie dus moeten doen is een show voorbereiden, kleding uitzoeken, muziek instuderen en... jullie weten het allemaal wel.' Pablo loopt weg. 'Wat geweldig, een show! Dit is zo leuk!' Zegt Violetta gelijk.

Violetta 5Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu