Iedereen zingt en danst volop in de show, ze maken zoveel plezier. Ze zijn blij dat ze weer op het podium staan, en dat met z'n allen, wie had dat ooit gedacht?
Aan het eind van de show houd Violetta een toespraak. 'Dank jullie wel dat jullie zijn gekomen. Ik ben zo gelukkig dat we met z'n allen hier weer konden staan. Jullie waren een fantastisch publiek en ik weet zeker als ik dit zeg dat ik voor iedereen spreek, we hadden het geweldig en deze show zullen we nooit meer gaan vergeten!' De gaat bij elkaar staan en geven elkaar een groepsknuffel. Na alles wat ze meegemaakt hebben is de groep compleet en is iedereen gelukkig. Zelfs Diego, hij was na alles wat die meegemaakt had aan het begin bang. Hij reageerde het op Francisca af, hij heeft allee uitgelegd aan haar en ze zijn weer volop verliefd.
Iedereen rent het podium af met een big smile. Ze hebben het gedaan en het was super! Alles ging perfect. 'Ik wil nog een keer.' Zegt Fran terwijl ze Diego omhelst. 'Het was ongelofelijk!' Roept Violetta. 'Jullie waren geweldig! Jullie hebben hier hard voor gewerkt en jullie hebben het gewoon gedaan! Ik ben heel erg trots op jullie!' Verteld Pablo ze.
De show is voorbij en ook het team. Ze gaan allemaal hun eigen pad op. Lucinda en Federico gaan naar Italië om familie te bezoeken en om daar te gaan wonen. Fran, Diego, Maxim, Nadia en Andreas blijven in studio On Beat om les te geven. Violetta en Leon starten eigen hun solo carrière en Camilla en Broadway gaan naar Brazilië toe om daar een carrière samen op te bouwen. Voor iedereen is er een toekomst, voor iedereen is er geluk voor ze.
Nog één blik, nog één keer kijken ze achterom als ze de studio verlaten. 'Het was een mooie tijd om nooit meer te vergeten!' Zegt Violetta.
The end
JE LEEST
Violetta 5
FanfictionVervolg van Violetta 4! De leerlingen krijgen een nieuwe taak in Studio On Beat. Lukt ze het om die taak op tijd klaar te hebben?