//14:46\\
'Dat was de les, probeer de noten uit je hoofd te kennen zodat we de volgende les direct door kunnen.' Zegt Violetta tegen haar leerlingen. Wat ze niet weet is dat Leon achter haar staat. Terwijl de leerlingen weglopen merkt ze hem pas op. 'Hey, wat doe jij hier dan? Moet je Alberto niet helpen?' Leon straalt helemaal en loopt naar Violetta toe. Hij pakt haar om haar middel en kust haar in haar nek. 'We zijn al klaar, ik kan naar huis. Ga je mee?' Ze draait zich om en glimlacht naar Leon. 'Heel graag'Samen lopen ze hand in hand langs het bankje waar ze voor het eerst kuste. 'Weet je het nog?' Vraagt Leon nieuwsgierig. 'Hoe kan ik dit nou vergeten?' Antwoord Violetta daarop. 'Het was zo'n bijzonder moment, iets wat voor altijd bij me is.' Leon glimlacht. Samen lopen ze verder naar het huis van Violetta.
Als ze eenmaal boven op haar kamer zijn begint Leon een gevoelig onderwerp. 'Hoe gaat het nu met Diego?' Violetta haalt haar schouders op. 'Ik weet het niet, sinds het nieuwe jaar is begonnen is hij niet op komen dagen in de studio, evenals Francisca.' Het word even stil, snel begint Violetta weer met praten. 'Ik maak me zorgen, we weten wat er gebeurt is maar meer weten we ook niet...'
JE LEEST
Violetta 5
FanfictionVervolg van Violetta 4! De leerlingen krijgen een nieuwe taak in Studio On Beat. Lukt ze het om die taak op tijd klaar te hebben?