ŞİMDİ OKUDUĞUN NE İZLEYELİM? Random *Ne izleyelim? Adlı ilk kitaptır. #aksiyon #aşk #bilimkurgu #dram #enler #fantastik #filmler #gerilim #izle #komedi #korku #macera #müzikal Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları 91 9 0 snmaiy tarafından snmaiy tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Tür:Macera,Aile,Fantastik Yaşadığı korkunç aile trajedisi yüzünden Galler kıyılarındaki dünyadan uzakta kalmış bir adaya yolculuk eden on altı yaşındaki Jacob,burada Bayan Peregrine'in çocuklarının sadece tuhaf olmaktan fazlası olduğunun farkına varır. Karar vermeni sağlayabilir; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Not;Üç serilik bir kitabı var.(Yazar tavsiyeli) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.