Als ik wakker word lig ik in een speeltuintje. Ik kijk om me heen, "waar the hell ben ik" is het enige wat ik kan denken..
Pov Brooklyn.
Het is 16:00 en ik zie dat er aantal meiden in het speeltuintje voor ons huis staan, ook zie ik een meisje op de grond liggen.. zou ze aan het slapen zijn? "Hey Guys, er staan een paar meiden voor. Zullen we ze even gaan meeten?" Zeg ik tegen de anderen. Ze stemmen allemaal in. Ik plaats nog even snel een tweet;
@Roadtriptv
"Coming outside the building right now, get ready to meet us 🌹 - Brooklyn
Ik bekijk mijn berichtje nog even, en plaats hem dan op twitter. Binnen een aantal seconden hebben we al 738 reacties en 1200 likes, 'onze fans zijn echt de beste' denk ik.
Ik trek mijn schoenen en jas aan en zie dat de rest al op me staan te wachten "schiet nou eens op slome" zegt Rye snel. "Ja man, je bent echt traag" stemmen Andy en mikey in. Jack staat maar wat te friemelen met zijn nieuwe blouse die hij aan heeft.Pov Rye.
Eindelijk komt die trage Brook aan sloffen. Het lijkt wel of hij ergens mee zit, maar ik laat het even gaan. Als we allemaal aangekleed zijn lopen we naar buiten, zodra we aankomen in het speeltuintje beginnen er meiden te gillen "Ho Ho doe maar rustig hoor hahah, wij zijn ook gewoon maar mensen" roept Jack. Ik grinnik even 'ik hou echt van mijn fans' denk ik, en gaan lekker met ze staan kletsen en foto's maken. Ook hebben een paar meiden mooie tekeningen gemaakt van onze bandnaam in graffiti-letters, ik neem ze van hun over en bedank ze met een knuffel "wauw, ze zijn echt mooi! Dankjewel, jullie zijn zo talentvol" zeg ik. Ook maken we nog een paar musical.ly's met fans wanneer het een beetje begint te schemeren.
Pov Brooklyn.
Het is hartstikke gezellig met onze fans, ze zijn echt grappig en ook nog talentvol! We maken foto's, filmpjes, vlogs en ook nog musical.ly's. Ik zie dat de andere boys er volop van aan het genieten zijn, op een gegeven moment staan er paar fans te geiten met Jack, ze maken allemaal grapjes over hem en moeten er allemaal hard om lachen. Het word steeds donkerder en rustiger, de meiden gaan allemaal langzaam naar huis. Er staan nog maar een stuk of 10 meiden, ik moet nog steeds aan het meisje denken die ik vanmiddag vanuit het raam zag... zou ze er nog liggen? Ik kijk om me heen en zie dat ze een beetje aan het einde van het speeltuintje zit. Ze kijkt verbaasd om haar heen, en het lijkt wel alsof ze niet eens weet waar ze is. Als er nog maar 5 meiden bij de andere boys staan komt ze op me af strompelen, ze heeft een blauw oog en een bloedneus... zou ze zijn mishandeld?
Pov Laura.
Ik kijk om me heen, "waar ben ik?" Zeg ik zacht in mezelf. Ik kijk op en zie 5 jongens staan met een paar meiden om hun heen 'Tss' denk ik in mezelf, 'dat zullen wel van die populaire, onaardige, badboy's zijn' toch besluit ik er maar op af te gaan. Ik loop naar de dichtstbijzijnde jongen toe, hij is blond en best wel klein en hij heeft een mooie glimlach. Ik stap strompelend op hem af en zeg heel voorzichtig "hh...hhee....hey" en de tranen springen in mijn ogen, ik zou niet weten waarom. Hij kijkt me bezorgd aan met zijn fel groene ogen, "Heey, gaat het wel?" Vraagt hij bezorgd maar wel heel lief. "Uhm, ja? Nee? Ik weet het niet?" En de tranen stromen harder.
"Hoe heet je?" Vraagt hij "Uhm... huh! Wacht?! Ik weet mijn eigen naam niet?! Hoe kan dit? Waar ben ik?!" Zeg ik en ik raak in paniek, ondertussen ben ik hard aan het huilen. "Sssshhtt" zegt hij terwijl hij me in een knuffel trekt, "het komt goed, kom je gaat met ons mee naar huis dan praten we daar verder" zegt hij terwijl hij zijn oversized trui uitrekt en aan mij geeft "je zult het vast koud hebben" zegt hij. Ik knik voorzichtig maar krijg nog geen woord uit mijn mond. Langzaam strompel ik mee, mijn hoofd en buik doen verschrikkelijk veel pijn! Als ik achter me kijk lopen de andere 4 jongens ook achter ons aan, ze kijken verbaast naar ons. Zouden ze me iets aandoen?Pov Jack.
Het is super donker, de lucht is pik zwart maar er stralen mooie sterren. Brook staat al een tijdje te praten met een meisje die er gewond uitziet, ik trek me er niet veel van aan totdat ik zie dat ze richting ons huis lopen. Wij besluiten maar om achter ze aan te lopen, als ze opeens omkijkt. Haar ogen zijn heel rood en ze ziet er bang en verward uit. Als we bij de deur komen, maken we hem open en lopen 1 voor 1 baar binnen. "We moeten 3 verdiepingen omhoog" zegt Brook, "red je dat" vraagt hij meteen daarna. "Uhm weet ik eigenlijk niet" zegt ze heel bang. Ik vraag me af waarom ze zo bang is maar dat zullen we straks wel horen.
Pov Laura
De jongen met bruine haren en bruine ogen tilt me op, hij loopt voorzichtig naar de 3de verdieping. Ik vraag me af hoe hij me kan houden want ik ben best zwaar.. als we voor de deur staan zet hij me voorzichtig neer "dankjewel" zeg ik zacht met een trillende stem. "Geen probleem hoor! Alles voor mijn fans" bij dat laatste woord denk ik na, fans? Zouden ze beroemd zijn? Nou ik wacht het wel af. Ondertussen is de deur open en lopen we allemaal naar binnen, er is rechts een keuken, links een badkamer en als je rechtdoor loopt een woonkamertje met 2 stapelbedden en een zwarte,leren bank. De jongens komen ook binnen en zeggen dat ik op de bank moet zitten. "Dus, hoe heet je?" Vraagt iemand met zwart haar en piercings. "Uhmmm..Uh" kraam ik er maar een beetje uit, waarna Brooklyn het van me overneemt "ze weet niet hoe ze heet, en ik maak me zorgen! Ik stel voor dat ze hier bij ons blijft en dat we haar goed verzorgen en op haar letten" iedereen knikt dus doe ik dat ook maar. Brooklyn heeft me voorgesteld aan alle jongens, nu weet ik hoe iedereen heet. "Wil je misschien even douchen?" Vraagt Andy lief aan me "als dat mag?" Vraag ik verlegen "TUURLIJK!" Schreeuwen alle jongens tegelijk waar ik van schrik maar daarna hard om moet lachen. Ik sta onder de douche en begin te zingen.
"If you see me walking on by
Don't be afraid to say hello
Don't be a girl I used to know
Baby
And if you see my head hanging low
Sat in a place we used to go
Looking at polaroids before you were a stranger"Pov Andy.
We zitten op de bank te praten over het meisje, als we opeens gezang uit de badkamer horen. We kijken elkaar aan en staan langzaam op. We lopen er zacht heen en gaan voor de deur staan luisteren. "Dat is ons nummer" fluistert Rye. "Ja! Inderdaad!" Zeggen de andere jongens, "ze zingt zo mooi!" Zou ze ons kennen en gewoon doen alsof ze ons niet kent zodat ze bij ons mag wonen? De mooie klanken van het refrein van stranger komen door de deur heen. Dan horen we dat ze klaar is en rennen snel terug naar de bank. Even later komt ze aan lopen in kleding van Brook, ze kijkt ons aan en vraagt "is er iets?" De jongens schudden 'nee' maar dan vraag ik "hoe ken je ons liedje?" Ze kijkt verbaasd en zegt "jullie liedje?" We kijken haar allemaal aan waarna Rye zegt "ja, wat je net zong is ons liedje" "oh" is het enige wat ze uitbrengt "het zat gewoon opeens in me hoofd" zegt ze zacht. Tijdens dat ze aan het douchen was hebben we tafel gedekt en een gebakken ei gemaakt voor iedereen. "Ik loop even naar de keuken een glas water pakken" zegt het meisje, waarop wij antwoorden "is goed!"
Dan opeens horen we geschreeuw en een glas vallen, we rennen allemaal snel naar de keuken en ze zit met haar hoofd in haar handen op de grond te schreeuwen.....Pov Laura.
Als ik uit de douche kom heb ik enorme dorst, ik loop naar de keuken en pak een glas water. Ik wil net terug lopen als ik een hele harde steek in mijn hoofd voel, ik laat het glas vallen en laat me zakken op de grond "Auuwww! Help!" Roep ik huilend. Het laatste wat ik zie voordat ik wegval is dat alle jongens komen aanrennen....
JE LEEST
Lost ft. Roadtrip
FanfictionIk word wakker, in een speeltuintje. Mijn eerste gedachte is 'Hoe kom ik hier, waar ben ik?' Ik kijk om me heen en ergens herken ik dit speeltuintje van! Maar ik weet niet waarvan.. Ik wil opstaan maar heb overal pijn, ik voel aan mijn en neus en ve...