Bölüm:7

9.5K 311 6
                                    

Tabletten yazdığım için yazım yanlışları olabikir ama daha fazla bekletmek istemem iyi okumalar 

+Hadi be!Yeni gelin gibi nazlanmayı bırak.
-Salak!Ben zaten yeni gelinim.
+Bana birdaha sakın salak deme ve bin şuna!
-Ya kaza yaparsam
+Bu kadar korkak olduğunu bilseydim seni almazdım.
-Beni isteyerek almadın ki
+Doğrucular mı doğurdu seni? 
-Binerim ama arabana yazık olur.
+İşim olduğunda başıma kalıyorsun.Taksi bulamama gibi bir yeteneğin var.Araba kullanmayı ögrende kurtulayim senden.

Sen bir benim kullandığım arabaya binde başına kaldığıma şükredersin.
-İyi.
Arabanın sürücü koltuğuna oturdum.Bana araba kullanmayı öğrettiği araba BMW! Gerisini siz düşünün.Yanıma geçti.
+Çalıştır.
-Nereye basıcam?
+Nereye? Bilmiyorsun tamamda, hiç araba kullanan birinide mi görmedin? Anahtarı çevir.
Anahtarı çevirdim.  Araba çalışınca ve yanlışlıkla gaza bastım.  Lanet olsun, şimdi ne bok yicem? Yanımda bağıran Kuzey'in laflarının arasında fren lafını duydum. Birkaç saniye sonra duvara toslamıştık. Eveet, dersimizin konusu emniyet kemerinin faydaları! Hızla ikimizde aşağı indik. Arabanın diğer tarafından sinirle konuştu.
+Arabam. Hurda oldu. Seni bir yakalayayım. Küçük fare!
Aov... Topukları yağla Nehir. Arabanın yanından eve koştum. Havuzun etrafında koşmaya başladım.  Beni belimden yakaladı ama vurmaya çalışırken... Bam! Havuza düştük. Ay çok romantik yaa. Dur bi dakika! Ben yüzme biliyorum.  OMG! Suda çırpınmaya başladım. Biri kolumdan tutup suyun üstüne çıkardı beni. Öksürmeye başladım. Kuzey endişelenmisti. Tamam, o kadarda değil. Öksürüğüm durdu.
+Sanırım arabamı ödeyeceksin.
-Param yokki.
+Ben para demedim zaten.
Gülüp kollarımı boynuna sardim.
-Yaa, ne istiyorsun peki?
+Senii?
-İki ay daha sabret o zaman.
+Hadi be! Tam kaldırdım sanmıştım.
Somurtuyordu ama kahkahalarima karşın gülümsemeye başladım.  Işte o çok sevdiğim gülümseme...
***
2 Ay sonra Saat;13:02

+ Bu gece bebeğim.  Bu gece benim olacaksın.
-Sana bir sır,  1 aydır sana eziyet olsun diye yapıyorum.
+Fare suratlı cadı!
-Hahahaha, bu çok iyiydi.
+Benden kötü birşey çıkar mı?  Malzeme iyi bir kere.
-Hı hı (!)

Saat; 17:36

-Toprağğğğğkk!
+Kapa çeneni farecik.
- Kes sesini Burak'ın sevgilisi.
Doğru duydunuz.  Burak, Toprak, galp. Öğğğk. Neymiş, 8. sınıfta bunlar çok sefiyomuşda, Burak bunla oynamışta, sonra bunlar aşık olmuş. Vıcık vıcık aşk. Evet bunu söyleyende etrafta Kuzeyi sefiyom diye anıran ben. Çok ergenlestim lan yine.

  3 saattir kuafördeyim ya beynim sulandı. Ne yapalım tahmin ettiğiniz gibi mezuniyet için.  Sonunda su yeşili elbisem, 15 cm topuklularim ve tatlı makyajımla hazırdım.  Toprak haini burakla buluşmak için git5i. Bende yanıma gelen adama sorarcasina baktım.
+Arabaya biner misiniz?
-Niye?
+Kuzey beyle alakalı.
-Kuzey? Ona birşey mi oldu?
+Hayır.  Arabaya biner misiniz?
-Üzgünüm,  sizi tanımıyorum.
Elini filmlerdeki gibi ceketini açıp silahını gösterdi.  Manyaklarda hep beni bulur zaten.
+Tanıştık sanırım?
Marş marş arabaya...

Aşiret DüğünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin