Sevgili okuyucularım Aşiret Düğünü'nün gelişen olaylar yüzünden isminde minnacık bir değişiklik yapıyorum.Aşiret düğünü-sırlar-Olacak ama bunu sadece bir süre kullanacağım.birde yakında bir arkadaşımın hikayesi başlayacak tavsiye ediyorum ismini belirlemedi.
Elindeki ne?Yüzük kutusu!Hayır lütfen onun içindeki yüzük olmasın.Ve açtıı.Bilin bakalım kim şoma ağızlı.Ben!
+Afra benimle evlenir misin?
-Ba...Batu ben aslında biraz erken değil mi?
+Hayır ilk defa aşık oluyorum.Sen doğru kişisin.Sende beni seviyorsun değil mi?
Yok ya ne sevcem ben seni süt!
Babamı bulmaya çalışıyom amk.Anlamadınız deemi,olayı biraz özet geçeyim.Kuzey yaani namıdiyer Erdem beni tek ettikten sonra ben bişey öğrendim.Kuzey'in babasıyla benim babam iyi kankiymiş bide herşeyi bilen bi kankileri daha varmış işte bu adam herşeyi biliyomuş da onun oğlu bizim Mecnun kılıklı Batu'nun babası.Aslında sütte fena parça değil ama ben Kuzey'in Leylasıyım-Ne Mecnun ama-Cidden benim şu Mec-aman Kuzey'in ruh değişiminden ölesim geliyo aga.
-Tabi ya aşığım ben sana .Evet de beni ailenle tanıştırmayacak mısın?
+Tabi ki bu akşam bize gel.
Birileri Alkışlıyor mu ne?
+Bu arada annem seni merak ediyor.
Diyorum ben süüüt!
-Bende onu.
Götüm kadar merak ediyorsam götüm kopsun.O nasıl yemin be çarpılcam gitcem.Biraz daha konuştuktan sonra beni eve bıraktı.Dedemi görmemle tekk tek anlatmaya başladım;
+Dede bu gece onlara gidiyorum.
-Mehmet de orda değil mi?
+Öyledir.
-Dikkat et kızım.
+Kuzey'de babamın peşine düşmesin.
-Kesinlikle düştü üstelik onun bizden daha çok tanıdığı var.
Sıkntıyla iç çektim ve hazırlanmak için odama çıktım.
***
+Ee Afra?Üniversiteye geçtin galiba.
Yok ya niye geçiyim lisedeyim ben.Yüzde yüz cevabını biliyor.Kadına belli belirsiz gülümsedim
-Evet.
O sırada Memeeet konuştu-Batusüt'ün babası-
>Soyadın neydi?
-Güner...
Soyadımı söylememle gözleri faltaşı gibi açıldı.
>Seninle konuşalım dedi ve o önden ben arkadan yürümeye başladık.Çalışma odasına geldiğimizde sıkkın bir şekile masasına oturdu bense ayaktaydım ancak öyle karşınızdakini korkutursunuz.
>Baban için geldin değil mi?
-Zeki adam.Herşeyi anlat babalık.
>Anlatamam.
-Kuzey Yalçını tanıyor musun?
>Niye?
-O Erdem.Bak oda senin peşinde ve o arkasında iz bırakmaz anladın mı?Seni kurtarırım ama anlatman gerekiyor.
>Aslında...
-O gece neden Osman Güner Tahir Savuran'ı öldürdü?
>Bak Afra o gece tek amacımız TÜSSE'Yİ kandırmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret Düğünü
HumorAşk sadece aşk mıdır?Yoksa savaş mıdır? Aşk üzerine yazılmış yazılar.Hepsini unutun.Sıradan bir kız kötü bir adamı kendine sırılsıklam aşık edip benliğini değiştirebilir mi?Sırlar,oyunlar ve nefret dolu bir hayat.Peki ya kazanan kim?Aşk mı,nefret mi?