••third lesson - margarita••

166 21 3
                                    

2/2

Finn se podíval do učebnice. Vzal nějaký chlast a nalil do termosky na míchání. Pak jiný chlast, a jiný a lil jej do termosky.

"Nepřeháníš to? " zeptala jsem se s pohledem na Finna. On se jen usmál.

"Jdu na mililitr přesně podle učebnice. " zazubil se a ukázal na návod. Já si ho důkladně přečetla a opravdu tam Finn lil tolik alkoholu, kolik bylo napsáno.

Když vše promíchal a slil do dvou sklenek, čekal, až bude mít i zbytek třídy hotovo. Všichni dokončili drink a na důkaz zvedli skleničky. Patrik pokynul k napití. Finn a já jsme si cinkli a celou. Finn do sebe nalil sleničku na ex.

Já na něj udiveně koukala a pomalu si srkla. On si znovu nalil z termosky a mě dolil, i když jsem vypila sotva lok.

-o pět skleniček později-

"Na zdraví! " zakřičel Patrick a hodil do sebe další sklenku. Všichni, včetně mě, taky.

"Víš, Lilio, ty jsi super holka. " zasmál se Finn a ťukl si se mnou šestou sleničkou margarity.

"Ty taky Finne. " hodila jsem do sebe drink a smála se. Finn se na mě koukal a pak si znovu nalil. "Došla nám margarita! " zakřičela jsem na Patricka. Hodil nám jakousi flašku.

"Absint. " přecetl Finn a flašku otevřel. "No ty krávo, sedmdesát procent! " nalil mě i sobě.

-o dalších pět skleniček později-

"Došel absínt! " zakřičela jsem. Všichni tancovali během hlasité hudby, takže mě nikdo, kromě Finna neslyšel. "Musím domů! " zakřičela jsem mu do ucha.

"Samotnou tě nepustím, jdu s tebou! " stiskl mi ruku a vedl mě davem. Dostali jsme se ke dveřím. Pomalu je otevřel a vyvedl mě ven.

Oba jsme se nějakým zázrakem dostali ke mě domů. Otevřela jsem a pokynula mu, aby šel za mnou.

Otevřela jsem dveře od svého bytu.

"Mami? " zakřičela jsem. Nic. Došla jsem k lednici. Byl tam lístek.

Už jsem si sbalila a jsem u Jeffa. Tak mě nehledej. Neměj mi to za zlé, kdykoli mi zavolej, nebo přijď. -máma.

"Máma je v prdeli, tak tu můžeš přespat! " zakřičela jsem a namířila si to do ložnice. Finn za mnou. Hned usnul.

Čest lidičky, jsou nalitý jaxvině😂ale já ZATIM nic neplánuju. Lilia je přeci počestná dívka! 😂

Sweet Potato Falafel (DOKONČENO✔)Kde žijí příběhy. Začni objevovat