YOONMİN ?

17 3 0
                                    

Jimin 'den ..:/

+Min yoongi bu akşam bara gelmedi..
-nasıl gelmez nerde bu herif ?

Çılgın gibi her yerde onu arıyordum ona bağırışlarımdan sonra geçen koskoca iki gün.

Milyarlarca kez telefonla aradım hat meşgul.
özür dilerim mesajı attım görüp cevap vermemezlikler.

En son bir kez daha aradım ...

-efendim.

-Öyle demek istemedim beni duvara yaslayıp öpmen herkesin içinde gururumu kırman canımı yakıyor.

-ne yaptım? Ne yaptım da o aptal beynin gururunu dinlemeni söyledi sana

-Sen ortalık yerde beni öpüp, karşılık veriyorsun ancak kimden hoşlandığın belli değil diye sorabilecek bir insan ne zaman oldun? Ben öyle birisi miyim? Ondan hoşlanıp bununla birlikte olan.

-Buraya gel.

-NEREYE?
-Dağdaki kulübeye.

Hışımla dağ evine sürmeye başladım arabayı yol yarım saatti ama ben 5 dakika demeden oradaydım kapıya deli gibi vurmaya başladım.

-AÇ ŞU KAPIYI!!! AÇ KAPIYIII!

Delirmiş gibi bağırmaya başladım o ise kapıyı açınca deli gibi yumruklamaya başladım göğsünü yüzünü

-APTAL.! SEN BENİMLE O ŞEKİLDE KONUŞARAK NASIL CANIMI YAKTIN HABERİN VAR MI? BEN SENİN İÇİN ÖLÜRKEN GELİP HERKESİN ORTASINDA MAL GİBİ KULLANDIN BENİ!

Cevap vermeden bileklerimden tuttu ve beni öpmeye başladı bense ağlayarak öpüyordum onu gene de karşılık veriyordum göğsünden ittirdim ve onu dinledim

-seni o kızların yanında görünce hele kızların saçlarını okşamaya başlayınca sandım ki oynatıldım oyuna düşürüldüm kendimi kullanılmış gibi hissettim haklısın. Yapmamam gerekirdi.

-MİN YOONGİ! DAHA YAPMAMAN GEREKEN KAÇ ŞEY YAPACAKSIN? BU KISKANÇLIK NEREYE KADAR.

-özledim seni ben

-bende

Bir yandan göğsümde nefesini hissederken onun İÇİN çıldırıyordum ...en son parmaklarımı saçlarında gezdirmeye başladım merdivenler uzundu ensesinden öpmeye başladım

Dudaklarını sert bir şekilde öpmeye başladım çünkü özlemiştik birbirimizi o da aynı o şekilde yanıt verdi öpücüklerime karşılıkları beni ne kadar beklediğinin kanıtıydı.

O gün sarılarak uyduk birbirimizin göz yaşlarında.
———
Sabah olmuştu baktım ki gözleri kapalı her detayını kazıyordum yüzüme kokuluyordum onu güzelce sonra gözlerini açtı aniden. Hafifçe utandım. Gözlerine bakamıyordum gülüşüne sesine dayanamıyordum. Herkesin söylediği adımı o söyleyince kalbim yerinden fırlayacak gibi oluyordu.

-Çok güzelsin sen
Deyince ona bakıp gülümsedim.

Bu adamı seviyordum. Minik minik öpüyordu ya dudaklarımdan. Eriyordum çikolata gibi. Sarılması bile farklıydı. O min yoongi diğerleri ise diğerleri olarak kalacaktı bende.

Öpüşleri ve kusursuzluğuna hayranım. Ona aşık olduğum yer neresi biliyor musunuz?

Seçmelerde onu ilk gördüğüm an.

..yıldız'ım bangtan ..?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin