J-Hope 'dan ;
Provaya yaklaşık 10 dakika vardı ve bu Jin gitti gideli 4. Prova idi .. aslında Namjoon, ben, Min Yoongi ,Park Jimin, Jeon Jungkook ve Kim Taehyung yani şu altı kişi....
Neden böyle oldu gerçekten anlamıyorum , Jin gruptan ayrıldığında aslında birbirimize daha sıkı sarılmalıydık..!
Ayrılmamak adına ve A.R.M.Y ' leri üzmemek adına .Ancak biz bunu yapmak yerine birbirimizden ayrılmıştık ,A.R.M.Y'leri takmıyorduk ve git gide gözlerden kayboluyorduk..
Artık insanlar genelinde bize eskisi kadar saygı yoktu .. Diğer gruplar bile bizi geçmek üzere idi hatta geçiyordu ...
*Ve bu akşam prova *
Herkes toplanmıştı Namjoon ? Çok kötü duruyordu Jimin ise tüm dövmelerini sildirtmiş bir şekilde karşıladı.
Min yoongi desek o hala bir buz kalıbı gibi
Tae ve Kook'tan bahsetmiyorum ..Herkes üzerine düşen yeri çalışmıştı ve hatasız okunurken Jimin bir yerde nakarata şunu katmıştı zaten söylemişti nakarata ekleme yapacağını ..
- biz bangtan sonyeondanız.!! Biz yenilmeyiz belki şimdiki gibi sarsılırız ama ! Asla yıkılmayızzz
Şimdi beni iyi dinle elbet biz toparlanacağız işte o zaman bilboardlarının nirvanasında tahtımız !Herkes şok olmuş dinliyordu ve o buz gibi duran Min Yoongi ritme göre el çırpıyordu .!
Jimin ordan çığlıkları ile şarkıya hava katarken Min Yoongi başladı doğaçlama rap yapmaya ...
Sg/ Da -dağıl maz .! siz varsınız biz yokuz, hayır. hayır .!gerekirse biz varız siz yoksunuz.! Toplarlanacağız .!.!bir mıknatısa yapışan Demir metaller gibiiii...
Çok hızlı söylüyordu Jimin'in çığlıkları süslüyordu ve menajer ağzı açık dinler iken ilerden V nin sesi büyüledi
Gitti ? Gitti diye kardeşliğimiz bitmedi dinle bizi dünya ... özledin biziii şimdi geride kaldı o hüzünlü geçmiş
Jungkook V den hemen sonra atıldı ;
Hyuunnnggg... unutulmazdı gülüşlerin vazgeçilmezdi triplerin hayır hayır aslında kendinnn
Ben başladım,
Şimdiiii.!! ağla- ağlayabilirsiniz neden mi .? Neden nedeni biz Bangtan isek verdiğimiz yeminleri unutmayacak onu her daim kalbimizde yaşayacağız.!
Son olarak Namjoon kalın ve hızlı sesi ile büyüledi ;
Aslındaaaa belkide yaşadıklarımız ağırdı haha kalpler bir olduktan sonra bu gün mutululuğa içiyoruz yanımda varmışsın gibi orda mutlu olmanı elbette istiyoruz, şimdi kalplerimiz sanaaa.!
Jungkook jimin aynı anda ritme uygun bağırmaya başlamışken Min Yoongi ve V ritme göre el çırpıyordu ben ise arkamda bulunan biraları salladım ve hemen açtım köpürdü ...
Menajer ise el çırpıp ..Sözleri kayıt altına aldık bu şarkı prensimiz Jin'e olsun madem... tekrarını alacağız
Ve gülerek hep beraber oturduk ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..yıldız'ım bangtan ..?
Dla nastolatkówHayatımın bu kadar boktanlaşacağını bilseydim imzamı sikerdim .