Capitolul 4

52 11 0
                                    


    A doua zi, ma indrept spre L&P pentru a discuta cu ele despre cele intamplate seara trecuta. Sunt intampinat de Laura care ma priveste confuza datorita expresiei mele faciale ce-mi tradeaza adevaratele intentii.

  L: Ce-i cu fata asta?
  S: Pofteste-ma inauntru si vei afla.

   Blonda imi face loc sa intru si incuie usa in urma noastra.
  S: Cheam-o pe Phoebe, avem lucruri importante de vorbit. Laura imi asculta sfatul si se indreapta spre dormitorul acesteia. La cererea mea Phoebe isi face aparitia in living.
  S: Aseara am fost atacat.
  P: Cum adica ai fost atacat?
  S: Simplu, am fost anuntat de catre Marc ca avem de un client ce doreste sa cumpere de la mine o cantitate insemnata de cocaina. Asa ca m-am dus spre apartament pentru a lua marfa. Si ghiciti ce... Surpriza, doua matahale se dau jos dintr-o masina si incep sa traga.
  L: Ai idee cine erau cei doi?
  S: Erau, bine spus.

  P: De ce nu ma mira... Sper ca ai ascuns bine cadavrele.
  S: Evident, dar nu asta e problema. De unde stiau cei doi de asa zisul meu "depozit"?
  P: Inafara de tine, cine mai stie de acel apartament?
  S: Eu si Marc. Eu si Marc...
In acel moment mi s-au aprins beculetele. M era singurul care stia de locatia apartamentului si tot el a ajuns dupa dupa incheierea luptei. Marsavul, o sa mi-o plateasca scump si indesat.
  S: Fetelor, aveti planuri diseara?
  L&P: Poate ca da, poate ca nu...


***************************************************************************************


    Este deja ora 21:30, iar Marc trebuie sa apara. L-am ademenit spunandu-i ca am ramas fara iarba si ca am nevoie urgenta de un cui. Prostul a muscat momeala. Sunetul soneriei de la usa imi aduce un zambet sadic pe buze. E timpul ca jegosul sa mi-o plateasca.
  M: Uh, ce rapid ai deschis!
  S: Vremurile disperate, cer masuri disperate. Ai grija la Demon, inca nu-i obisnuit cu prezente prin casa.

  M: Deci el e catelul. Nu mi-ai spus ca e atat de mare.
  S: Am uitat. Ia loc pe canapea, bei ceva?
  M: Da, chiar as bea o tarie.

    Intre timp, Demon il studiaza atent pe nemernic. Un latrat puternic ma face sa ma intorc inapoi in living cu 2 pahare de Jack. Imaginea cu Marc cazut pe podea, iar Demon napustit asupra sa, imi creaza o placere nespusa. Daca nu as avea pofta de a-l ucide cu propiile maini pe nenorocit, l-as lasa pe Demon sa-l sfasie.
  S: Demon, lasa-l in pace pe prietenul nostru, e de partea noastra. Nu-i asa Marc!? Raman uimit cand vada ca Demon imi asculta comanda. Simt cum ma atasez din ce in ce mai mult de potaia asta.
  M: Desigur. Spune acesta cu o voce tremuranda si usor confuza.
  S: Marc prietene, cum facem sa dam de cel din saptele atacului de aseara?
  M: Nu stiu... La asta m-am gandit toata ziua.
  S: Pai pe tine cum te-a contactat?
  M: Am primit un telefon, cred ca de la unul dintre cei doi de aseara...
  S: Bun, dar cum de stiau de locatia apartamentului?
  M: Cred ca m-au urmarit...
  S: Tot ce-i posibil. Dar avem o mica problema...
  M: Si anume?
  S: Eu am fost intampinat de cei doi inainte ca tu sa ajungi.
  M: Si ce vrei sa spui cu asta? Crezi ca am de-a face cu cei doi?
  S: Nu spun asta.

    Ma intorc spre Marc pentru a-i inmana ultimul pahar de wisky, dar ma trezesc cu un pistol indreptat spre mine de catre jegos. Un sunet de arma sparge linistea din apartament, iar Marc zace insangerat pe jos.
  S: Multumesc pentru interventie Phoebe.
  P: Cu mare placere.

    Phoebe si Laura erau in dormitor, asteptand momentul oportun pentru a interveni. In mintea mea stiam ca acest gunoi avea sa ma faca pe la spate, asa ca am luat masuri de precautie.
   S: Tradator imputit! Spun napustindu-ma pe javra. Spune-mi futu-ti mortii ma-tii pentru cine lucrezi. Strig lovindu-i fata cu ura si sete de razbunare.
  M: Nu lucrez pentru nimeni, nu te-am tradat, iti jur!!! Frica ii mistuie corpul, iar minciunile rostite starnesc in mine o manie sadica controlata de furie si dispret.
  S: Pentru cine lucrezi cacat cu ochi ce esti? O sa te fac sa mori in chinuri groaznice! 

    Incep sa-l lovesc in nerepetare randuri intr-un final zdrobindu-i fata. Placerea cu care il loveam era una de nedescris. Gustul adrenalinei ma motiva sa-l ucid folosindu-mi pumnii pana la final. Mirosul de sange proaspat trezea in mine un monstru barbar si insetat de tortura. Dorinta de a ucide in continuare crestea pe masura ce loveam din ce in ce mai mult trupul aproape neinsufletit de pe podeaua plina de dare de sange. Printr-un glont tras in crestetul capului de catre Laura, suferinta jigodiei ia sfarsit.
  S: De ce ai facut asta???
  L: Ajunge! Era deja mort.
  S: Nuuu!!! Simteam cum inca respira...
  P: Incetati amandoi. Ce facem cu cadavrul?
  S: Ma descotorosesc eu maine de oase.
  L: Cum adica " De oase"???
  S: Vreau sa-i jupoi carnea de pe oase si sa i-o dau lui Demon. Asa se va invata cu gustul de sange uman.
  L: De ce vrei sa faci asta?
  S: Pentru ca sunt psihopat. Nu ai observat pana acum!?

    Incep sa caut prin buzunarele cadavrului cu scopul de a-i gasi telefonul
  S: Aa... Bingo! Sigur cel ce a planuit toate astea l-a sunat pe Marc. Dobitocul asta nu putea sa faca un plan atat de elaborat de unul singur. Phoebe, vreau sa analizezi activitatea telefonului.
  P: Imi pare rau, dar vorbeste cu Laura, ea a terminat robotica, nu eu.
  S: Serios!? Cum de ai ajuns curva de lux???
  L: Ai grija la limbaj ca s-ar putea ca Demon sa pape 2 cadavre!

    Incep sa cred ca am din ce in ce mai multa nevoie de aceste doua fete.
  


***********************************************************************************************


    Dupa plecarea fetelor, tarasc cadavrul in baie pentru a-l cioparti. Demon incepuse deja sa linga sangele de pe podea. Ma uit satisfacut la el si incep sa crestez carnea jigodiei ce se mentinuse calda. Imi patasem hainele cu sangele acestui tradator fara suflu. Tai, crestez si jupoi bucati din corpul acestuia pe care le pun in pungi. Simt nevoia de ai gusta sangele. O aroma usor metalica si putin sarata, imi satisface papilele gustative. Aroma sangelui este de neegalat. Acesta emana suferinta, durere si in acelasi timp placere pentru un psihopat ca mine. Demon incepe sa-mi semene din ce in ce mai mult. Privirea lui lihnita imi spune ca tanjeste dupa gustul carnii imbibate in sange. Ii oarunc o bucata, iar acesta nu ezita sa se arunce asupra ei. Piele, tesuturi, fibre musculare, toate sunt indepartate de pe oasele cadavrului. Pastrez cateva oase pentru Demon, iar pe restul le arunc in saci menajeri.
    E deja ora 4, iar oboseala is face simtita prezenta. Inainte de somnul binemeritat, curat sangele din baie si-mi curat corpul patat. Picaturile calde ale dusului imi relaxeaza muschii. De fiecare data cand inchid ochii, imagini insangerate imi trec prin mintea mea sadica. Dorina de a ucide din nou se remarca printre gandurile mele. Simt cum demonul numit "Razbunare" pune stapanire totala pe mine.
    Abia astept sa ucid iar si iar.

The Dark Side Of The CityUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum