Paharul de whisky aproape gol si scrumiera plina de tigari fumate, ma fac sa iau o mica pauza de la citit. Aparent porcaria asta de Cod are destul de multe reguli inutile. Cine se gandea ca o banda de motociclisti nespalati si fara pic de creer sunt asa de organizati si stricti!? E deja ora 3 dimineata iar eu continui sa-mi bat capul cu memorarea unor reguli stupide in timp ce Razbunatorii ma cauta pe acasa... ma rog, fosta casa. Ma bucur ca nu zac intr-o cocina, macar de atat au fost capabil potaile astea sa-mi ofere. Ce pot spune!? Apartamentul asta situat la parterul cladirii cu doua etaje e cat de cat ok pentru mine si Demon. Din cate se pare, Jake sta la urmatorul etaj, deasupra mea. Restul idiotilor ce locuiesc in cazarma asta reprezinta o cantitate neglijabila. Abia astept sa scap o data de Razbunatori si sa-mi caut un apartament mai pe gustul meu.
O bataie in usa ma face sa-mi indrept privirea spre Demon care isi ciulise urechile taiate. Pun mana pe pistol si ma indrept spre usa pasind usor. N-am chef de musafiri la ora asta, mai ales de un Razbunator ratacit prin zona. Pe vizorul usii disting o silueta feminina. Imi pun pistolul la spate si deschid usa.
S: Ce vant te aduce la usa mea printeso?
D: Lasa-ma sa intru pana nu ne vede cineva si ii spune tatei!
S: Desigur printeso, doar nu vrem sa afle taticul ca imi faci vizite in toiul noptii. Spun si ii fac loc sa intre. Se para ca J a avut dreptate, chiar s-a schimbat. Nu m-ar deranja sa i-o trag iar.
D: Ce cauti aici?
S: Nu te bucuri sa ma vezi din nou scumpo, ti-am lipsit!? O intreb cu un ranjet pervers pe fata.
D: Chiar nu mi-ai lipsit!
S: Atunci spune-mi te rog de ce esti in fata mea.
D: Curiozitatea m-a impins de la spate. Voiam sa vad cum o mai duce nemernicul ce si-a batut joc de mine. Si am aflat. Se pare ca nu o duci prea bine, asa-i?
S: Cum sa nu!? Muream de nerabdare sa ma intorc in hoitul asta de cartier... Un singur lucru imi lumineaza privelistea.
D: Asta fiind?
S: Prezenta unei vulpite focuase ce se pare ca a crescut frumos, spun si imi duc mana pe obrazul fetei.
D: Inceteaza!!! Nu-ti mai pic in plasa de data asta.
S: Nu-i prima data cand aud cuvintele astea din gura ta. Doar tu esti cea care m-a cautat dupa ce am plecat cu tot cu virginitatea ta.
D: Te cautam pentru ca voiam sa te distrug!
S: Aha, sigur... Spune-mi, incercai sa ma distrugi inainte sau dupa ce ti-o trageam sau poate ai incercat sa o faci dupa ce m-am saturat sa ma trezesc cu tine la usa si te-am scos afara? Taticul a aflat ca-mi faceai vizite in timp ce cainii lui ma cautau sa-mi rupa picioarele pentru ca am profitat de micuta si firava Diana?
D: Tot un nesimtit ai ramas, te urasc!!!
S: Si ce mai cauti aici!?
D: Voiam sa ma asigur ca zvonurile despre alaturarea ta in Haita sunt adevarate.
S: Si, ai primit confirmarea?
D: Acum da. Ce o sa faci maine la initiere?
S: Stai linistita, imi fac temele. Spun apoi ii fac semn spre masa.
D: Hm... Atunci eu plec, succes maine. Sper sa mori.
S: Mda, mda... Si tu mi-ai lipsit, bye!
D: Don't shoot... Imi spoteste in timp ce usa se inchide in urma ei.O durere infioratoare de cap imi pune capat somnului. Nici maca nu imi aduc aminte cand am adormit, ce-i drept, am dormit ceva, e deja 10 dimineata. Trebuie sa-mi iau tigari. Imi aduc aminte ca am ramas fara aseara. Puteam sa-i cer lui Diana sa-mi aduca un pachet, dar cred ca "revederea" noastra a fost destul de tensionata, iar dorinta mea de a-mi umple plamanii cu tutun era deja prea mult. Idioata... Cu greu imi aduc aminte de vremurile in care o doream. Ce vazusem la ea!? Arata bine ce-i drept, dar naivitatea sa urmata de o stangacie copilareasca lasa de dorit. Cine stie, poate chiar asta-i raspunsul. Vedeam in ea ceva ce mie imi lipsise la varsta ei... Sufletul de copil. Pot spune ca ma socheaza schimbarea ei. A devenit o adevarata bad bitch. Ii placea mult sa se imbrace in negru si sa emane un aer misterios de rockarita, dar caracterul ei imatur ii dobora mereu zidul fragil. Aparent si-a infruntant frica de ace si intr-un final s-a tatuat. Imi povestea mereu de primul tatuaj pe care voia sa si-l faca si l-a facut exact cum imi spunea, deasupra incheieturii. Totusi, sunt curios daca s-a tatuat si in "zona intima", alta aberatie de-a ei... In fine! Am alte lucruri mai importante de facut decat sa stau si sa analizez dorintele unei pizde. Trebuie sa-mi fac un dus, incepe sa-mi fie scarba si de mine...
Acum ca am terminat cu dusul, trebuie sa-mi iau tigari si sa mananc ceva, dar mai important, tigarile!
***********************************************************************************************
Pestera, bodega favorita a celor din Haita. Bine macar ca vand tigari la bar, foamea mi-o stapanesc mai tarziu, daca nu uit iar. Imi comand un pahar de whisky si ma retrag la o masa goala pentru a-mi fuma prima tigara pe ziua de azi. Nu apuc sa trag nici macar un fum, ca il si zaresc pe Jake intrand in carciuma.
J: Hei! Te-am cautat pe acasa si nu erai.
S: Logic, am ramas fara tigari.
J: Puteam sa jur ca te gasesc aici.
S:Mda... Se pare ca vechile obiceiuri mor greu. Spun cu o urma de sarcasm in coltul gurii.
J: Poate ca nu esti chiar asa cum pari. Poate... Inca imi mai pot recapata vechiul prieten.
S: Slabe sanse gabore. Acum zi-mi ce vrei.
J: Mda... Voiam sa te informez ca aici se va tine initerea ta.
S: La ce ora?
J: Ai planuri mai importante?
S: Orice e mai important decat locul asta.
J: La apusul soarelui. Batranii Haitei se strang aici, ai face bine sa nu intarzii.
S: Vorbesti serios!? Parca erati o banda de nelegiuiti, nu o gasca de tocilari ce se strang pentru a se juca de-a vrajitorii. Ii raspund scarbit dar in acelasi timp amuzat de spusele jui J.
J: Nu eu am facut regulile astea.
S: Ca tot ai zis de reguli, chiar era necesar un cacat de Cod al Haite??? Mi-am pierdut ore din viata incercand sa retin toate porcariile alea.
J: Daca Faust nu ar fi creat regulile, totul devenea un haos.
S: Vezi sa nu... Ca sef al Haitei, Faust trebuia sa bage frica in toti, nu sa-i invete sa citeasca!
J: Nu uita ca Faust e cel care te-a luat de pe strazi si te-a tratat ca pe fiul sau. Asa ca nu-ti bate joc de casa lui!
S: Aaa da, spune-mi, Faust isi fugareste copii din iubire!? Ai uitat ca din vina lui am fugit din Haita?
J: Stii bine ca asta s-a intamplat numai din vina ta...
S: Scuteste-ma!!! Spun ridicandu-ma de la masa indreptandu-ma spre iesire.
J: Unde te duci?
S: Acasa, am teme de facut, doar nu vrei sa-l supar pe Faust, nu!?
Cu coada ochiului il vad pe J cum da peste cap continutul de whisky ramas in pahar si apoi se aseaza nervos la masa. Ies din carciuma si ma opresc in momentul in care telefonul incepe sa-mi sune.
S: Dispar doua zile si deja va e dor de mine?
P: Foarte amuzant! Pe unde umbli?
S: Ghiceste!
P: Inceteaza cu glumele si raspunde-mi la intrebare!
S: Calmeaza-te sweet heart, ma pregatesc pentru urmatoarea mea intalnire cu Razbunatorii.
P: Razbunatorii!? Ei iti vor capul?
S: Bingo!
P: Ce ai de gand sa faci?
S: Sa spunem doar ca nu sunt singur. Trebuie sa inchid, am lucruri de rezolvat.
P: Ok. Tine-ma la curent si ai grija in ce belele te mai bagi!
S: Nu-ti face griji. Bye!
P: Pa!
Inchid apleul si-mi bag telefonul in buzunar, apoi ma indrept spre casa. Ma asteapt un test pe care sincer nu vreau sa-l pic. Nu de alta, dar n-am de gand sa raman fara cap inainte de a ma razbuna.
CITEȘTI
The Dark Side Of The City
Mystery / Thriller"Stau lângă pat, privirea-n fum De-o vreme nu mai dorm să nu mă scol nebun. Ce leac să iau un strigăt stins Pân-la demenţă jur mi-a mai rămas un vis. Să mă sufoc in ape-adânci Să obosesc de somn şi-n pieptul meu s-adun Tot de la ce să mă trezesc C...