O raza de soare patrunde in camera obscura si o simt cum imi arde pieptul dezgolit. Buimac imi deschid ochiii si ma ridic brusc din pat. In acel moment, o durere puternica de cap ma tranteste inapoi in pat. Ma uit nedumerit prin camera si vad 2 sticle de whisky goale langa canapea. Franturi din noaptea trecuta imi apar in minte. De-o data sar din pat si incep sa-mi caut telefonul. Imi amintisem ca Phoebe imi trimisese un mesaj destul de important. Ea nu-mi trimite mesaj. Prefera sa ma sune. Imi schimb hainele, imi iau nelipsitul pachet de tigari, telefonul si plec grabit.
***********************************************************************************************
Ajuns in fata usii lui Phoebe, apas butonul soneriei, iar Laura imi deschide usa si ma intampina cu o minunata palma peste fata.
S: Neata si tie! Unde-i Phoebe?
L: Vine imediat, se imbraca. Ai grija ce-i spui cretinule, e foarte intoarsa azi.
Abia acum realizez ca Laura este imbracata doar intr-un halat albastru de matase, usor decoltat. Phoebe isi face aparitia intr-o lenjerie provocatoare si ma fixeaza cu privirea de parca ar incerca sa ma omoare in chinuri groaznice.
S: M-ai chemat pentru inca o partida de sex in 3? Asta era asa de important!?
P: Taca-ti gura idiotule! Ti-am zis de o mie de ori sa-ti ascunzi urmele atunci cand ucizi pe cineva sau macar nu mai atinge gloantele inainte sa le folosesti. Ai mare noroc ca eu am fost cea care a anchetat cazul , caci de data asta infundai puscaria!
S: Uitasem de javra aia.
P: Poate ca tu nu tii cont de actiunile tale, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-mi risc pozitia si functia pentru prostile facute de tine.Phoebe imi este alaturi inca din copilarie. Am crescut impreuna. Uneori ma uimeste loialitatea si increderea ei fata de mine. Acum multi ani, Phoebe era o fire sensibila si vulnerabila. Consider ca am ajutat-o mult. Multumita mie a reusit sa scape de cel mai terifiant cosmar al ei, fiinta considerata de catre aceasta "tata". Dupa moartea mamei sale, tatal ei incepuse sa o abuzeze pe Phoebe. Devenise jucaria sexuala a propriului tata. Phoebe era violata in nenumarate randuri de acel gunoi. Tineam la ea, imi era singura prietena si nu acceptam ca ea sa fie batjocorita de acea bestie. Am decis sa o ajut sa scape de chinul groaznic prin care trecea. Impreuna am cautat modalitati de a-l ucide. Salvarea a venit chiar din locul de unde ne-am fi asteptat cel mai putin, scoala. Orele de chimie erau preferatele roscatei, iar diferitele experimente din orele de practica la care participam impreuna ca si echipa, ne-au aratat modalitatea perfecta de a scapa de nenorocit. Fara sa vreau, am amestecat o concentratie prea puternica de potasiu cu o substanta relativ banala ce trebuia sa serveasca drept nota de trecere la aceasta materiei. Insa rezultatul a devenit o sansa la o viata normala pentru Phoebe. Astfel am dat nastere unei substante ce odata administrata in corp, blocheaza caile respiratorii, iar datorita potasiului, otrava se dizolva din corp intru-un timp destul de scurt. Timpul de dizolvare al substantei a fost suficient pentru a-l otravi pe jegos, cauzandu-i moartea, iar la sosirea unui echipaj specializat, medicii legisti sa-i eticheteze decesul ca fiind unul natural, stop cardio-respirator. Viata lui Phoebe s-a schimbat total. Bunica acesteia s-a mutat in casa parintilor fetei, crescand-o corespunzator. Phoebe s-a jurat ca-mi va multumi intr-un fel sau altul. Acum lucreaza ca si criminalist in cadrul Departamentul Politiei din N.Y., indeplinindu-si visul din copilarie. Totusi prefer sa cred ca nu acesta este motivul pentru care ma acopera cu atat de multe crime si ilegalitati.
S: Si de asta esti preferata mea! Scuze Laura...
L: Pacat ca e luata... Spune si o saruta pasional pe focasa roscata. Tabloul asta ma excita de fiecare data.
S: Hm... Nu-mi place sa fiu lasat pe de-o parte.
Cele doua ispite se apropie de mine seducator. In timp ce Laura ma saruta lung si apasat, Phoebe imi musca gatul excitandu-ma si mai mult.
P: Idiotule...
Imi infig mana in parul roscatei si o fac sa-mi ingenucheze. Laura incepe sa se joace cu lobul urechii mele, muscandul, iar Phoebe imi desface incet fermuarul blugilor. Incep sa-i ating sanii blondei. Ii las muscaturi pe piep si-mi focusez atentia asupra lui Phoebe ce continua sa-mi masze erectia. Aceasta se ridica si ma ghideaza spre dormitorul celor doua, dormitor lor conjugal, locul fiindu-mi nici pe departe strain.***********************************************************************************************
Ajuns acasa, trantesc usa in urma mea si ma asez pe canapea, asteptandu-l pe Marc sa-mi aduca iarba. Am planuit o seara imbibata in alcool si iarba alaturi de propria-mi persoana. Comercializarea drogurilor mi-a adus multe beneficii. Astefl am devenit o persoana destul de influenta in aceasta parte intuneacata a marelui oras. Nu mi-a fost usor sa ajung aici, am incasat destule, iar de multe ori era sa fiu prins sau chiar ucis. Ce pot spune, imi place sa traiesc periculos. Imi place sa simt adrenalina prin vene si sa actionez cu sange rece. Sunt in stare sa ucid cu usurinta fara remuscari. Remuscarile actioneaza asupra sentimentelor de vinovatie, mila si empatie. Lipsa sentimentelor ma face sa nu am parte de aceste urmari.
Sunetul soneriei ma anunta ca Marc a sosit cu pachetelul meu. In ciuda indiferentei mele, nu eram prost. Drogurile erau depozitate intr-un apartament ferit de ochii copoilor, intr-o zona linistita a orasului unde nimeni nu se gandea la varianta unei asemenea ascunzatori pentru o comoara atat de pretioasa. De aceea il tineam pe Marc prin preajma. El era cel care locuia in acel apartament. Astfel, in cazul unui flagrant, el era cel prins in fapta. Cu toate ca Marc locuia intr-un apartament plin de cocaina, methamphetamina, heroina si iarba, acesta nu avea suficient curaj incat sa ma faca pe la spate. Era constient de capacitatile mele de ucigas si ii era team de acest lucru.
Dupa plecarea idiotului, incui usa si-mi continui mica petrecere alaturi de "invitatii" mei speciali.
***********************************************************************************************
Ora 3:57. Simt cum ma sufoc. Am nevoie de aer. Imbacsit de alcool si droguri ma tarasc pana in mijlocul Central Park-ului unde zaresc aceeasi banca pe care dormisem cu cateva zile in urma. Ameteala pune stapanite totala pe corpul meu si nu am ocazia de a ma aseza pe banca, cad la baza acesteia.
O senzatie terifianta ma face sa ma trezesc. Insa de data aceasta, fiinta ce imi da desteptarea nu este de loc una umana.
CITEȘTI
The Dark Side Of The City
Mystery / Thriller"Stau lângă pat, privirea-n fum De-o vreme nu mai dorm să nu mă scol nebun. Ce leac să iau un strigăt stins Pân-la demenţă jur mi-a mai rămas un vis. Să mă sufoc in ape-adânci Să obosesc de somn şi-n pieptul meu s-adun Tot de la ce să mă trezesc C...