GuanLin: ok.. Sekarang ni turn sape plk??
Woojin: turn aq!!
Ong: ko nk citer pasal apa plk??
Woojin: aq nk citer pasal.. HANTU PENGANTIN~
Minhyun: perghh citer ko.. Bkn main lagi..
Jaehwan: ni citer btol ke citer tipu?
Woojin: citer ni citer btol.. Citer ni berlaku mase nenek aq muda-muda dlu..
Daehwi: citer 3 generasi😂
Jisung: citer lah cepat.. X sabar nk dgr..
Woojin: ok omma yoon..
♚HANTU PENGANTIN♚
Kisah bermula dengan cinta 3 segi iaitu Lisa (blackpink), Ten (NCT) dan kayla..
Lisa dan Ten adalah sepasang kekasih yang bakal berkahwin tidak lama lagi.. Kayla ialah kawan kepada Ten dan Lisa .. Kayla amat menyukai Ten sejak kecil lagi... namun sejak kehadiran Lisa, Ten mula menyukai Lisa ..
Hanya tinggal dalam masa lebih kurang sebulan sahaja untuk berlansung majlis perkahwinan Ten dan Lisa.. Kayla yang tidak dapat menyembunyikan lagi perasaannya itu telah membuat keputusan untuk meluahkan perasaannya kepada Ten...
Kayla mencapai iphonenya lalu menghantar mesej kepada Ten..
My crush Ten 💞
Ten... Blh kita jumpe??
Boleh.. Ade ape ko
nk jumpe??Sbnarnye aq ade bnde
Nk ckp kat ko.. Nanti
Lah aq ckp... Kita jumpe
Kat tempat biase..Ok ..
Setelah menghantar mesej kepada Ten, Kayla segera bersiap-siap dengan berpakaian yang cantik daripada kebiasaannya...
Setelah menunggu hampir 15 minit, Ten akhir sampai ke tempat pertemuan antara dia dan kayla ...
Ten: wahh.. Cantik ko mlm ni kayla.. Mesti ade pape kan??
Kayla: mne ade..
Ten: hahh.. Ko kate ade bnde pnting nk cakap.. Aq x leh lama ni..
Kayla: ko xleh lame?? Knape??
Ten: aq xleh lama sbb aq dh janji dgn Lisa nk kluar dinner same-same..
Kayla: o..ok..
Ten: cepat lah ckp ape bnde yg penting sgt tu..
Kayla: Ten.. Sebenarnye~
Ten: sebenarnye??
Kayla: sebenarnya.. Ko x blh kawin dgn Lisa!!
Ten: apesal plk x blh??
Kayla: sebab~
Ten: sebab ape??!!
Kayla: sebab aq cintakan ko ten!! Aq cintakan ko sgt-sgt..
Ten: kayla.. Ko dh gile ke ape.. Aq xpernah suke kat ko.. Aq anggap ko cume kwn je.. Hanya sekadar kawan!!
YOU ARE READING
[C]THE LOST STORY ||Kpop vers.||
Mystère / Thrillersєkυмρυłαη kρσρ ı∂σł yαηg ∂ıkєηαłı sєвαgαı ωαηηα σηє тєłαн мєηcєяıтαkαη kısαн sєяαм yαηg мєяєkα kєтαнυı kєтıkα вєяcαмρıηg... αттєηтıση!!! *kısαн yαηg α∂α ∂ı ∂αłαм ƒαηƒıc ıηı мєηgαη∂υηgı kısαн вєηαя ∂αη kısαн яєkααη~ *ωαтαk yαηg ∂ıвαωα ∂αłαм cєяıтα ı...