Tanıtım

36 3 0
                                    

MERHABAAAAAA😄😄😄😄😄😄😄😄Bu benim ikinci hikayem konusu gördüğüm rüyayı düşünürken  aklıma geldi . Beynimi yorucak bi konu ha😅😅😅😅😅


Aniden , dünya üzerinde ortaya çıkan yaratıklar insan nüfusunun %93 ' ünü yok etmiştir . Kalan insanların büyük çoğunluğu bir sebepten ötürü yaratık bulunmayan japonya ya yerleşmiş ve "JAPON HÜKÜMETİ " ni kurmuştur . Bu hükümet yaratıklara "akuba" ( biraz fazla saçma evet ama aklıma başka bişey gelmedi ... Akuma:(jp)şeytan ... Bakemono:(jp)canavar ... Ve ben bunların ilk iki harflerini birleştirdim )
Adını vermiş , onları nasıl öldürebileceklerini araştıran ekipler yollamışlardır . araştırma sonuçları bir akubayı öldürebilecek tek şeyin başka bir akuba olduğunu , bağzı akubaların silah haline getirilebildiğini , bu silahları herkesin kullanabildiğini ortaya çıkarmıştır . Bunun üzerine akubalarla savaşıcak öğrenciler yetiştiren " koruyucu akademi " yi ve akubalardan silah üreten fabrikaları açmışlardır.
Bu okulda okuyan ve mezun olan öğrencilere İ.K.A yani "İnsanlığın Koruyucu Askerleri" adı verilmiştir .bu öğrencilerin %2 lik kısmı diğerlerinin aksine büyü kullanabilmektedir . Büyü kullana bilen öğrencilere "Burakkugado" ( jp: kara gardiyan/gardiyanlar )adı verilmiştir ve bu kişilerin büyü kullanabildiklerini gizlemesi gerekmektedir .
Burakkugadolar (kulağa çok garip geliyo XD) bir süre büyü üzerine eğitim aldıktan sonra diğer öğrencilerin sınıflarına trensfer olup orda silah kullanmayı ve kendilerini savunmayı öğrenip fiziksel güçlerini arttırırlar . Bu öğrencilerin çok acil bir durum olmadıkça büyü kullanmamaları gerekmektedir .
Burakkugadoların büyü kullanmasını sağlayan yaşam formlarına tsūru denmektedir . Bunlar büyülü oldukları farkedilmesin diye akubaların saldırısından önce de yaşayan hayvanlara ve silahlara dönüşürler. Tsūrular , burakkugadolara bağlanmış akubalardır ve bağlandıkları kişinin büyü kullanmalarını sağlamak için bir silaha ve koruyucu giğsiye dönüşmektedirler
Japonya dışında buluna insanların nasıl ve nerede yaşadıkları bilinmemektedir ama onlarında hayatta kalmak için çabaladıkları tahmin edilmektedir ...

Nasıl tanıtım bölümü iyi dime . Bundan sonra bide karakterleri yazıcam sonra asıl bölümlere geçebilirim 😊😊😊😊 . Umarım beğenmişsinizdir de okumaya devam edersiniz ...

İ.K.A. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin