...1...

33 1 3
                                    

Veeeeee işteeeeee ... İLK BÖLÜMMMMMMMM...şimdiden söyliyim bu hikâyeyi
yazar-chandan yani benden dinleyeceksiniz ... İYİİİİİİ.....OKUMALARRRRRRRRRRR😁😁😁😁😁😁😁
*yazar-chan ın iç sesi sustu*

Yazar-chan'dan

Sınıfın önünde duruyodu kız . Çok fazla şey olmuş , iki yıl kedi görünümündeki akubasıyla çalışmıştı. şimdide yeni bir döneme başlayacaktı ."Kuro" adını koyduğu kedi yuri adlı kızın omzuna çıktı . Bir süre birbirlerine baktılar . Kuro , Yuri'nin düşüncelerine şunları fısıldadı "sakin ol insan ... Yine kimse senle konuşmaya cesaret edemese bile ben... Burda senin yanındayım" yuri kedisinin başını okşayarak  "arigato kuro" (teşekkürler kuro )dedi . İkisi arasında koparılamayacak kadar güçlü bir bağ vardı ... Hayır eski sınıfındakilerin , tsūruları ile arlarındaki büyülü bağ gibi değildi bu ... Tamam belki onların da aralarında büyü bağı olabilirdi ama bu koparılamaz bir şey değildi diğer akubalar bazen bağlarını koparıp insanlarını ele geçirdikte sonra onları yiyebiliyolardı . Kuro ve Yuri'nin arasındaki sevgi bağları çok kuvvetliydi bunda , karanlık geçmişlerinin birbirine bağlı olmasınında katkısı vardı...
Sınıftaki yetişkin Yuriye seslenince içeri girdi kız ... Önce adı soyadı yazan tahtaya sonra sıralara baktı . Tanrıya şükür ki tek boş sıranın yanında kimse oturmuyodu . Mizuki adlı yetişkin anlaşılan  onun yeni sınıf öğretmeniydi . Mizuki-sensei'nin gösterdiği yere   
   - yanı boş olan yere - oturdu . Kuro masanın üzerine kıvrıldı yuride minik kedinin kafasını okşuyodu . Sınıftakilerin hayvanlarının -hayvan ve çeşitli şekillerdeki silahların- aksine Kuro'nun bir akuba olduğunu kimse bilmiyodu , öylede kalıcaktı . Tanışma faslı bitince mizuki-sensei söze girdi "Yuri'nin silahı kedi şeklinde çocuklar görüyosunuz ... Evet yuri-chan bize bi gösteri yaparmısın ?" Kız buna hiç şaşırmadı , burdaki silahların belli objelerden dönüştüklerini böylece daha kolay taşındıklarını biliyodu . Kuro omzuna atlayıp "hadi insan daha önce de yaptık" dedi düşüncelerinde . Yuri bir adım öne çıktı "ben 3 silah kullanıyorum" dedi Mizuki-sensei en başta anlamasada sonra aklına geldi ... Bağzı cisimler birden fazla silahı yüklenebiliyodu ... Demek o yüzden aleti canlı bir kediyde "başla yuri-chan" dedi . Kız "KURO" diye bağırınca kedi ışık saçmaya başladı "saishono mōdo" dedi kelimeleri yutarken . Kuro biçim değiştirmeye başladı ... Kısa bir süre sonra Yuri'nin elinde mor saplı siyah bir orak vardı kimse farketmesede kedinin 3. Biçimi de kızın ayaklarındaydı , mor üstünde kedi amblemi olan ayakkabılar ... Yuri havaya sıçradı , sınıfların tavanı yüksek olduğu için şanslıydı . en tepedeyken sessizce               "Dainino mōdo" dedi . Kızın elindeki orak siyah kedi patisi desenleri olan bir beyzbol sopasına dönüştü . Yere indiğinde herkes büyülenmiş gibi ona bakıyodu Mizuki-senseinin aklını kurcalıyan bir soru vardı . Kimse bişey demiyince " üç silah kullanıyorum demiştin " dedi Yuri önce güldü ve ayakkabılarını gösterdi . Kimse bu detayı farketmemişti ... Demek bu şekilde o kadar yükseğe sıçrayabiliyodu . Bir süre sonra Kuro normale döndü , herkes yerlerine geçti . Sensei , dersin geri kalanında akubalar ve onların zayıf yönlerinden bahsetti . Yuri zaten bildiği şeyleri dinlemeden sadece kedisinin -kedi görünümünde akubasının- kulağıyla oynuyor düşüncelerinde Kuroyla konuşuyodu ... Bir süre sonra zil çaldı . Herkes yeni kızın - Yuri'nin - başına toplandı . Kız , insanların sorularından kaçmak için sınıftan çıkıp onun gibi burakkugadoların özel antrenman yapabileceği yere gitti . Biliyodu ki onu takip etseler bile burayı bulamazlardı . Burası sadece tsūru sahiplerine görünürdü . Yuri içeri girdi . Karşındaki manzaraya içi burkuluyodu . Tam önünde bi adam kendine bağlayamadığı akubaya işkence ediyodu . Kuro fısıldadı yine zihnine genç kızın "aklını okuyabiliyorum Yuri ... Ve evet o akubayı kendine bağlayabilirsin"
Yuri istediği cevabı almış olmanın tatminkarlığıyla adamı ittirip yere sabitledi artık hareket edemezdi . Kız akubaya yaklaşıp alnına dokundu fısıldadılar kuroyla beraber küçük , orta seviyeli akuba nın zihnine "sana zarar vermicez ... Hadi arkadaş olalım" ... Akubanın etrafını beyaz ışıklar kapladı Yuri'nin aklında harfler beliriyodu H,A,R,U harfler kesilince sessizce onu çağırdı "HARU!" Şimdi Yuri'nin elinde kedi şeklinde bir muşta vardı .

 Akubanın etrafını beyaz ışıklar kapladı Yuri'nin aklında harfler beliriyodu H,A,R,U harfler kesilince sessizce onu çağırdı "HARU!" Şimdi Yuri'nin elinde kedi şeklinde bir muşta vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Az önce Haruya işkence eden çocuğa yaklaştı . Artık yere sabitli değildi . Birkaçkez Haruyla vurdu ona ... Gerçekten iyiydi orta seviye bir akubadan da bu beklenirdi "Canlılara işkence etmek komik mi ?" Diye bağırdı Yuri . Çocuk öylece kalmış kıpırdayamıyodu , ilk defa bir akubayı savunan biriyle karşılaşmıştı ... Şaşkındı.
Yuri ordan uzaklaştı . Haru tam teşekkürler edicekken Kuro'nun varlığını hissetti "s-siz bir insana mı bağlandınız" dedi şaşkınlıkla Haru . Kuro kıkırdadı "alış derim... Bu insanı 2 yaşından beri tanıyorum ve o zamandan beri ona bağlıyım" dedi Kuro , eğlendiği her halinden belli oluyodu . Haru tatmin olamamışlığını dizginlemeye çalışıyodu , o sırada yeni insanının onun için yaptıkları aklına geldi "herşey için teşekkür ederim      hime-sama" bunun üzerine Yuri kahkaha atmaya başladı "HİME-SAMA!!??!! Bana öyle seslenme biz arkadaşız" kendini tutamayan Kuro da Yuri'nin zihninde kahkaha atmaya başladı . İlk başta garipsese de bir süre sonra Haru da onlara katıldı ... Bir süre ikisiyle antrenman yapan Yuri , zilin sesiyle terini sildi .  Kuro kedi haline dönüşünce sahadan ayrılıp sınıfa ilerledi . Haru , genç kızın cebinde , iyi bir insana bağlandığı için tanrıya şükranlarını sunuyodu "gerçekten şanslısın , Yuri bizlere -insanların değimiyle akubalara- gerçekten inanıp güvenir en önemlisi de  hiç arkadaşı olmadığından dolayı sana ve bana bişeyolmasına asla izin vermez gerçekten bizi arkadaşı hatta daha iyisi ailesi olarak görüyo" Haru şaşkındı nasıl olur da bu kadar iyi kalpli bir insanın , şimdiye kadar hiç arkadaşı olmazdı . "O çok utangaç haru 2 yaşından beri hep benim yanımdaydı dolayısıyla insanlarla pek konuşmadı . Hala insanlarla konuşmakta güçlük çekiyo . Pek konuşmadığından ve bayağ sert biri gibi göründüğünden kimse Yuriye yaklaşmadı halbuki gelip konuşsalar ne kadar iyi kalpli biri olduğunu görüceklerdi ..." Kuro nun yüzü düşmüştü Yuri'nin ne kadar acı çektiğini ne kadar ağladığını ne kadar kendini yıprattığını bi tek o biliyodu..."Kuro-san sanırım siz bu kıza çok fazla değer veriyosunuz" Kuro gülümsedi gerçektende öyleydi aralarındaki sevgi bağları büyüyle oluşturulanlardan çok daha güçlü ve sağlamdı . Şunu biliyordu Kuro ... Asla Yuri yi ele geçirip yemeye çalışmicaktı , Haru'nun da yelteniceğini zannetmiyordu ama öyle bir durum olursa engellemek için elinden ne geliyosa yapmaya hazırdı ... Yuriyi kaybetmek istemiyirdu...

Eveeeeeet .... İlk bölüm bittiiiii ... 960 kelime bence gayet iyi ve uzun .... Güzel oldu sanki haaa 😊😊😊😊😊 Siz de Kuroyla Yuri'nin nerde ve nasıl tanıştığını merak ettiniz mi ? Veya sizce Haru Yuriyi yemeye çalışıcak mı ? Yoksa daimi bir dostluk daha mı kurulucak ? .... Belki daha sonra şoyle 30. - 40. Bölümlerde Kuro ve Yuri'nin geçmişini biraz kurcalarız haaa nedersiniz ? Eveeeeeet bu bölümüde bayağ bi uzattığımıza göreeeeeee .... Birdahaki bölünde görüşmek dileğiyle...

İ.K.A. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin