...4...

37 0 13
                                    

İşte yine ben... Yeni bir bölüm...
Şu sıralar piskolojim çöküşte olduğundan yazamıyorum ... zaten okuyan yok neden yazayım ki diyorum ve yazmıyorum ... Yada yeni bölümün konusu çok yanlış zamanda aklıma geliyo ve boş olduğumda ben konuyu unutmuş oluyorum ( bu diğer kitabım için de geçerli ) ... Ruhsal durumuma gelirsek ... Sürekli bir boşluk var içimde ... Yanımda arkadaşlarım olmasına rağmen çok yalnız hissediyorum . Bağzı geceler sırf bu tarifsiz hisler yüzünden ağlarım ... Hihi sanırım bu bölüm giderek içimi dökmeye dönüşüyor ... işte piskolojim çöküşte bu demek ... Bölümler neden geç geliyo büyük ihtimalle anlamadınız ... Herneyseeeee ... bide medyayı ben çizdim nasıl . Yani kendi karakterlerimi bir arada bulmak zor bende kendim çizeyim dedim ( çaktırmayın base kullandım XD)...
...iyi okumalar...
( banada iyi yazmalar 😁 )

Yazar-chan'dan:
Yaklaşık bir saat önce odaya almışlardı genç kızı . Arkadaşları sabırla uyanmasını bekliyordu . Kedi kısa saçlı kızın göğsüne yatmış Sakura arkadaşının saçıyla oynuyordu . Yuri gözlerini kırpıştırdı . " Yuri uyandınmı ?iyimisin " kuro kızın zihnine konuşuyordu . Kısa saçlı kız gözlerini açtı ilk tsūrusu ona endişeli gözlerle bakıyordu . Pembe saçlı kız tam ağzını açıcakken "iyiyim merak etmeyin"
dedi burakkugado . "Kızım nasıl endişelenmememi beklersin ! Ortadan kayboluyosun , uzun bir süre sonra yoğun bakımda can çekiştiğini öğreniyorum !" Sakura tek nefesle konuşuyordu . Derin bir nefes aldı . Onu fazla yormamalıydı . " Üzgünüm seni de telaşlandırdım " dedi kısa saçlı kız . İlk defa Kuro dışında biri onun için endişeleniyordu . Açıkçası bu onu mutlu etmişti . "Eeee nerdeydin de bu kadar hırpalandın" Sakura'nın sorusuyla dona kaldı Yuri . Ne dicekti . Aslında burakkugado olduğunu söyleyemezdi sonuçta .
" Sakinleş insan ! Sadece akubalarla idman yaptığını söyle yeter " dedi Kuro . "Haber vermeden gittiğim için özür dilerim... Nerde olduğuma gelirsek ... Yeni akubalar gelmiş diye duydum , gidip antrenman yapmak istedim " Yuri sakince cevapladı arkadaşını . Kedisinin önerisini dikkate almış , fikrini kullanmıştı . "Tahmin ediyorum...En yüksek seviye , orta halli akubayla savaştın ... Sonuç olarak o senin KABURGALARINI KIRDI !!!" Sonunu bağırarak söylemişti pembe saçlı kız . Kuro dahil tüm tsūrular kızın tepkisinden korkmuştu . "Of~napıcam ben senle" bunu söylerken arkadaşına sarıldı Sakura . Yuri de karşılık verdi . Kedi yatağın üstünde mırlıyordu . Ayrıldıklarında ders zili çaldı . Pembe saçlı kız gitmek zorundaydı . İstemeye istemeye arkadaşını bıraktı . Odada bir sessizlik olmuştu . Yuri yumruğunu öylesine sıkıyordu ki sargılarından kan damlamaya başladı
"Neko-chan" "Yuri-san"
"Yuri bukadar üzülmemelisin ... HAYIR SEN GÜÇSÜZ DEĞİLSİN! Dinle eğer senin yerinde başka biri olsaydı muhtemelen ölmüş olurdu ..." "Doğru söylüyo Neko-chan sen çoğu insandan daha güçlüsün " "Yuri-san bence elinizi sıkmayı bırakmalısınız" tsūruları kızın zihnindekileri görebiliyorlardı . Kendini ne kadar güçsüz ne kadar işe yaramaz hissettiğini biliyorlardı . Bukadar kolay bilincinin kapandığına inanamıyordu Yuri . "Kuro ... Ben bir karar verdim ." Kedi kızın kararını çok iyi biliyordu . "Japonyadan çıkıcam" tsūrular endişeliydi . Dışarısı tehlikeli olmakla beraber yaşam şartları da kötüydü . Yicek ve içecek bulmak neredeyse imkansızdı . "Eminmisiniz Yuri-san siz giderseniz Sakura-san çok üzülür"
"Evet Neko-chan bence tekrar düşün" "Kararımı verdim" üçü de biliyordu Yuriyi vazgeçiremeyeceklerini o yüzden daha fazla üstelemediler . Kısa saçlı kız ayağa kalktı "h-hey insan hareket etmemelisin "dedi Kuro "endişelenme kuro ben iyiyim" Yuri Kane ve Haru'nun da içinde olduğu çantayı aldı . Revirden çıktı . Aslında buraya revir denemezdi . En az 6 sağlık personelinin bulunduğu ek bir binaydı . Girişte 4 yatak , ecza dolapları , masa ve sandalyeler vardı . Yuri gibi ağır yaralananlarla ilgilenmek için girişe bağlı tıbbi malzemelerle dolu ve görevliler dışında kimsenin giremediği bir oda bulunuyordu . Üst katta personelin dinlenmesi için oda ve depo vardı . Bu haliyle küçük bir klinik gibiydi .
Sınıfa gitti Yuri . Kuro da peşindeydi . Ders başladığından kapıyı çaldı kız . Mizuki-sensei'nin sesini duyunca içeri girdi "Yuri-chan nasılsın daha iyimisin ?" "Evet" bu kısacık konuşmadan sonra yerine geçti Yuri . "Bahsediceğim konuya gelirsek ... Sınıfımız arasındaki turnuva .... 3 ay sonra yapılacak " diğerlerinin aksine sevinmişti Yuri , çalışmak için yeterli zamanı olucaktı .
Son ders de bitmişti . Kuro şimdiye kadar onu vazgeçirmeye çalışmıştı .
Yurda gittiler . Pembe saçlı kız odalarının kapısını açıp kendini yatağa attı . "Vaaaaaay ne gündü ama" diye bağırdı . Kısa saçlı kız üniformasını çıkartıp pijamalarını giğdi 

Bir yandan kum torbasını yumrukluyor bir yandan da kararını arkadaşına nasıl açıklayacağını düşünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir yandan kum torbasını yumrukluyor bir yandan da kararını arkadaşına nasıl açıklayacağını düşünüyordu . Sakura arkadaşının üstüne atladı . Kısa saçlı kız neye uğradığını şaşırmıştı . "Heeey daha yeni yaralandın çalışmana izin vermiyorum" deyip arkadaşını onun yatağına kadar sürükledi "bugün tatil yapıcaz" , gülümsedi pembe saçlı kız . Yuri arkadaşına karşılık verdi "insan ona ne zaman söylemeyi düşünüyosun" zihninde yankılanan sesle yüzü asıldı kısa saçlı kızın . "Sakura sana bişey demem lazım" pür dikkat arkadaşını dinliyordu pembe saçlı kız , merak etmeye başlamıştı . Yüzünden kötü bişey söyliceği belli oluyordu . "Noldu yaran mı açıldı aaAA! Yoksa ölüyomusun" dedi alayla ama arkadaşının gülmediğini görünce yüzü asıldı . Yuri önce yutkundu . Derinbir nefes aldı . "Sakura ben...3 ay güvenli bölge dışına çıkıcam" duyduğu şeyle şok oldu kız . Bunu beklemiyordu . Birsüre sessiz kaldılar . Bir sineğin bile vızıldamaya korkucağı ortamı Sakura bozdu
"C-ciddi misin ?" arkadaşı başıyla onayladı . Etraf yine ölüm sessizliğinin ezici aurasıyla gerilmişti . Başıyla onayladı Yuri . Gerginlik Sakura'nın seslice esnemesiyle sonbulmuştu "ahah bende kötü bişey oldu sanmıştım ... Kızım beni böyle korkutma !" Pembe saçlı kız arkadaşının şaşkınlığını yüzünden okuyabiliyordu . Kuroda en az Yuri kadar şaşırmıştı . Ağlayacağını hatta gitmemesi için yalvaracağını düşünüyorlardı . Sakura ışığı kapattı "Hadi uyu daha yeni yaralandın" dedi ve yatağına atladı . "Bu arada ne zaman gitmeyi düşünüyosun" diye sordu . Kırgınlığını arkadaşına belli etmemeyi çalışıyordu . "Önümüzdeki hafta " diye cevap verdi Yuri . "Hmmmm iyileşmen için yeter sanırım..." "Evet" odaya bir sessizlik çöktü. "Aslında gitmemeni isterdim ... Ama seni vazgeçiremeyeceğimin farkındayım . Kuro bir alet olmasa , konuşabilse , duyguları olsa eminim oda vazgeçirmeye çalışırdı . Gerçi başarısız olucağına eminim ama... Biliyomusun sen gidince çok yalnız kalıcam*bir damla gözyaşı akar* ama meraketme üç ay dayanabilirim . " dedi Sakura . Ağlamaya başladığını konuşmasının sonunda anladımıştı . Arkadaşına baktı herşeyden habersiz , mışıl mışıl uyuyordu . Ama farkında değildi ki duyguları olmayan , konuşamayan , sadece bir alet sandığı kedinin aslında saydıklarının hepsini ,hatta daha fazlasını, yapabilmesinin yanında bütün söylediklerini duyduğunu . Tıpkı Kuro gibi Haru ve Kane de kulak misafiri olmuşlardı . Üçüde , bi ağlamakta olan Sakuraya baktı bide hiçbirşey duymayan , sadece huzurla uyuyan Yuriye ...

Nasıllllllll. Bu bölümde aksiyon yok . Yeni karakter yok . Biraz sıkıcı . Az buçuk duygusal ve uzun sayılabilecek bir bölüm oldu ... Duygusal durumumu merak ettiyseniz ... BOŞVERİN 😜😜😜 ben bile artık takmıyorum . Ve eğer okuyosan sana trip attığımı düşünen arkadaşım ... Sana trip atmıyorum!!! 😁😁😁 Neyseeeeee sonra .... Görüşürüzzzzzz ....

İ.K.A. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin