Hepiniz biliyorsunuz ki geçen bölümde yeni bir karakter geldi ... Tabi ben dururmuyum ...hemen tanıtım bölümü yazayım dedim . Eveeeet şimdi karşınızdaaaaKasai Ryuu :
Kendileri patavatsız , kendini beyenmiş , kibirli ama bir o kadar da yakışıklı bir erkek karakterdir . Burakkugado olup olmadığı bilinmemektedir . Kulağına taktığı küpenin aleti olduğu tahmin edilmektedir ama silah görünümü ortaya çıkmamıştır .
Yuri ve Sakura'nın da bulunduğu 13. Takımın bir üyesidir . Sınıftaki kızların burnu karizmasına dayanamayıp kanamıştır .
Eeeeeeeeee ilk bölümden beri bahsettiğimiz ama hiç tanıtmadığımız bir karakter var ....karşınızda ........
Mizuki-sensei:
Yaşına göre oldukça sempatik ve cana yakındır . Sınıftaki herkesin aletini ve silah görünümlerini bilmektedir . Burakkugado olup olmadığı belli değildir . Aletinin beyaz atkısı olduğu tahmin edilmektedir . Geçmişi , yaşı ve soyadı gibi bir sır perdesi arkasındadır . İdman esnasında yapılan karşılaşmada Yuriye karşı keybetmiştir ...
Eeee tabi bahsetmem gereken bir konu daha var işteeeee
Sakura'nın silahı Hanabi :
Tahmin edildiği gibi Sakura'nın sürekli taktığı kolyedir .
Pembe renkli bir keskin nişancı tüfeği olduğu bilinmektedir . Tsūru mu değil mi bilinmemektedir .
Evetttt bukadardı . Geyik bölüm yazmak istedim . Hihi ... Bidahaki bölümde görüşürüz umarım ... Matane !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ.K.A.
Fantasyinsan nüfusu %7 kurgu %87 macera %97 acemi yazar %117 *tanıtım bölümü okumanızı tavsiye ederim çoğu şeyi orda açıklicam çünkü*