Eveeet... Son geyik bölüm bu olur herhalde ... Ama başka karakter gelirse onlarıda yazarım. Hihihihihi...
Öneceeeeeee ....okul üniformaları...
Biraz ciddi olsun istedim ama internette bu kadar yani...
Veeeeee karakterler
Nekoni Yuri :
Kendisi ana karakterimiz olup İ.K.A nın bir parçası olmakla beraber gizli burakkugadolardandır . Asosyel bir yapıya sahiptir . Geçmişi bir sır perdesiyle gizlenmektedir . Ciddi bakışları , sarı gözleri ve kısa , sarımtırak saçlarına ayrı bir hava katmaktadır . Okul üniformasına pek dikkat etmez genelde dağınıktır . İnsanlar ondan korksada içten içe arkadaş edinmek istesede bunun için fazla utangaçtır .
Veeee sıradaaaa....
Kuro:Yuri'nin tsūrusudur . Kedi şeklinde olmasının sebebi yuri'nin kedileri çok sevmesidir . Diğer tsūruların aksine o yuriye okuldan önce bağlanmıştır . Nasıl ve nerde tanıştıkları bilinmemektedir . Yuri dışında kimse bilmesede o akubaların arasında elit bir seviyededir ve okuldaki diğer tsūrulardan çok daha güçlüdür . Dönüştüğünde yuri , siyah göbeği açık bir tişört ile yine siyah çok kısa bir şort ve mor bir pelerin giğer ve kuyruğu ile kulakları çıkar ( ikiside siyah ) . 3 ayrı silaha dönüşebilir
1.mor saplı siyah bir orak
2.siyah ama üstünde mor kedi patisi dövmeleri olan bir beyzbol sopası
3. Pek silah diyemesekte diğer ikisiyle birlikte kullanılabilen ve yurinin daha çevik olmasını , daha yükseğe zıplamasını , duvarda koşabilmesini sağlayan mor , üzerinde siyah kedi amblemi olan ayakkabılardır.
Yuri kuroyu , kuroda yuriyi çok sever ... Geçmişi yuri gibi bir sır perdesi altındadır .Sıradaaaa...
Akuba:
İnsan nüfusunun %93 ünü yok eden yaratıklardır. Akuba adını onlara japon hükümeti koymuştur isimi
Japonca şeytan anlamına gelen akuma ve yine japonca canavar anlamına gelen bakemono dan gelmektedir . Bu yaratıklarında insanlar gibi elit , normal , alt kademe gibi güç düzeyleri vardır . Elit olanlar çok güçlüdür ve insanlara bağlanmaları neredeyse imkansızdır bu yüzden koruyucu akademiye getirilmezler ... Sadece büyü öğretmenlerinin ve savaş ekiplerinin başı olan hikigaya kanae bu akubalardan biriyle bağlanabilmiştir , yani öyle sanılıyodur , ... Orta seviyedekiler , bir insana bağlanabilirler ama bu insanların hem fiziksel hem de ruhsal olarak güçlü olması gerekir o yüzden okula fazla getitirilmezler , getirilenlerde sıkı koruma altında saklanır . Alt tabaka akubalar bu okulda en fazla bulunanlardır . Genelde insanlara kolay bağlanırlar ama fazla güçlü değillerdir . Okula en fazla getirilen akuba türüdür . Orta seviyeden daha düşük koruma altında tutulurlar . Akubaların görünüşleri değişebilir ... Binden fazla görünüşleri vardır işte en çok raslanan akubalar .Eeeeee japonyada değişti yani ... Hertaraf yıkıldı , tekrar inşa edildi , etrafına duvarlar örüldü , okul yapıldı ...
Yeni karakter gelirse onlarıda yazarım ... Bu bölümde en bilinmesi gerekenleri açıkladım . Bundan sonraaaaaaa. İLK BÖLÜMMMMMMM ... YEEEEEEEYYYYYY... Sanırım yine bayağ bi geyik yaptım ... Bir sonraki bölümde de ( daha doğrusu ilk bölümde de ) bana katlanın lütfen ...BY BY ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ.K.A.
Fantasyinsan nüfusu %7 kurgu %87 macera %97 acemi yazar %117 *tanıtım bölümü okumanızı tavsiye ederim çoğu şeyi orda açıklicam çünkü*