😒

128 14 8
                                    

Oamenii te judecă , te rănesc prin cuvine , iar tu nu poți face nimic în această privință. De ce ceilalți trebuie să se ia de aspectul tau fizic, de ceea ce faci , fără să știe ce este in sufletul tău . Acei oameni se cred superiori făcând glume pe seama ta si vorbind despre tine . Poate vrei să te izolezi , să plangi , dar nu vrei să îi dai acea satisfacție. Des sunt pusă în aceste situații și încerc să le confrunt , dar în momentul în care și cei pe care îi credeam prieteni mă lovesc cu cuvinte , ceva din mine se destramă . Vreau să plâng dar nu pot , vreau să fug dar nu pot , vreau să mă iau de ei , dar educația nu-mi permite , vreau să mă descarc cuiva , dar nimeni nu mă ia în seamă , așa că , în momentul în care ajung în camera mea , mă bag în pat și încep să mă gândesc la ce ar trebui să schimb la mine . Mi-aș dori să pot fi perfectă , dar sunt plină de defecte care mă distrug pe interior . Poate mi se zice că nu ar trebui să iau în seamă vorbele din jur , dar auzind câte ceva în fiecare zi nu pot suporta. Nu mai suport .
Eu zic așa : cei care judecă o persoana fără să o cunoasca să se uite mai întâi la ei.

Bun...capitolul ăsta e pe langa subiect. Sper că nu vă deranjează .🤓
Deci vă mulțumesc că îmi citiți cartea , chiar nu mă așteptam să vă placă . Suntem în top , pe locul 478 . Pentru mine e super super :)) 🤗❤❤❤

Despărțire...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum