SERT KIZ/1.Bölüm

50 2 3
                                    

Baki'den;

Gene lanet alarmla uyandım.Alarmı kapatmak için kalmak yerine yataktan komidine uzanmaya çalıştım ve kendimi bir sümük gibi yere yapışmış halde buldum.Kafam zaten kazan gibiydi bir de yerden kalkmak için uğraşacaktım.O sırada kız kardeşim odama bodoslama daldı.

Açelya:ABİİİİİİİİİİ KALKKKKKKKKKKKK HADİİİİİ OKULA GEÇ KALIYORSUNNN

'TMM TMM PATLAMA KALKIYOM''

Zar zor kalkıp banyoya gittim.İşimi halledip saçlarımı taradım.Üzerimi giyinip dışarı çıktım.Kulaklığımı takıp okulun yolunu tuttum.


Damla'dan;

Sabah birden kalktım.Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı topladım.Üzerimi giyip annemin yanağına bir öpücük kondurup koştura koştura okula gittim. Yoldan geçerken yanlışlıkla birine çarptım.

''Özür dilerim görmedim acelem var''

Çocuğun bir şey demesine izin vermeden koşmaya devam ettim.Çocuk ise bana arkamdan bön bön bakıyordu.Okulun bahçesine geldiğimde soluklandım.Müdürün yanına gidip kayıt işlemlerini yaptırdım.Kapı açıldığına o çarptığım kişiyi gördüm.


Baki'den 

Yolda giderken yanımdan bir kız yıldırım  gibi  önümden geçti.Tam çarpmamıştı sıyırmıştı.Koşarken ;

?????:Özür dilerim görmedim acelem var.  demişti

Cevap vermeme izin vermeden koşmaya devam etmişti.Kızın saçları siyah ve düzdü.Gözleri ise tarif edemeyeceğim kadar muhteşem bir maviydi.Kalp atışımın hızlandığını hissetmiştim.Saate bakıp koşmaya başladım.Müdürün yanına gidiyordum .Galiba yeni birisi gelecekti sınıfımıza. Onu sınıfımıza götürmem lazımdı.Müdürün odasına girdiğim zaman hayranı olduğum kızı gördüm.

Bana çarpan kızdı bu.Yüzüm kıpkırmız olmuştu .Müdürün konuşmasıyla odadan çıktık.Kızı sınıfa götürürken bir grup kız önümüzde durdu.Ahsen elimi tutmaya çalışırken elimi çektim.Ahsen sinirlenmişti.Tam bana vuracakken  Damla Ahsen'in elini havada tuttu.

Damla:SAKIN.BİR.DAHA.BUNU.YAPAYIM.DEME

Ahsen baya bir korkmuştu hemen kolunu sertçe çekip gitti.Damla'da sınıfa giderken

Damla:Geliyor musun kalıyor musun?

Damla'nın elinden tutup boş bir sınıfa götürdüm. Cidden bu kızı çözmem lazım..

MUTLU SONSUZ / MAVİ DİŞ X KARA KILIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin