Final/6.Bölüm

20 2 0
                                    

LÜTFEN HİKAYEYİ MEDYADAKİ ŞARKI İLE OKUYUN!!!!

ŞİMDİDEN SÖYLEMEK GEREKİRSE MEDYADAKİ VİDEO İLE HİKAYE NEREDEYSE AYNI.

İYİ OKUMALAR!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Damla'dan;

Yiğenlerimi okuldan almak için trafikte neredeyse 2 saattir bekliyorum.Sövmemek için zor duruyordum.Nihayet yeşil ışık yanmıştı.öndeki araba hareket edince bende yavaş yavaş haraket etmeye başlamıştım.Arbanın arka camında;

LÜTFEN YAVAŞLA VE KORNAYA BASMA!ARABAYI HAMİLE KULLANIYOR! 

Evet diyeceksiniz ''ULAN SEN HAMİLESİN NEDEN ARABA KULLANIYORSUN?!''  sadece yiğenlerimi okuldan almak için araba kullanıyordum.Önümden hızlıca bir motor geçmişti.Motorcu gerizekalıydı her halde çünkü arkasına baktı.Arkasına baktı bakmasına da.....bir anda yere yuvarlandı!Adama çarpmamak için direksiyonu sağa kırdım.Ama önümdeki kamyonu görmemiştim.Firene sertçe bastım ve hemen direksiyonu sola kırdım.Fakat.......Kamyona çarpmıştım!Çarpmamla camdan fırlamam bir oldu.yere düştüğümde gördüğüm şey sadece karanlıktı.

5dk sonra yerden kalkmıştım.Hiç bir şey olmamıştı.Çizik bile yoktu.Arabanın yakınında bir topluluk vardı.Oraya doğru gittiğimde gözlerime inanamadım.....

''Bu benim.''

Kafamı direksiyona çarpmıştım.Kafamdan kanlar hunharca akıyordu.Ben kaza yapmıştım....Bir dakika kaza....BEBEKLERİM!ONLARA BİR ŞEY OLMASIN !!Arabanın içine baktığımda telefonumun çaldığını gördüm.Tahmin ettiğim gibi Baki arıyordu.Onu dinlemeliydim.Gözyaşlarımı tutamıyorum.Hastaneye geldiğimizde Direk müdahale ettiler.Bir anda duraksadılar....B-Ben ölmüş müydüm?Yok ya hayır ben ölemem....Daha doğmamış ikizlerimi görmeden ölemem.

Aileme acı haber geldiğinde hepsi yıkıldı.Ben......ikizlerimi koruyamamıştım...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Saçma sapan bir final oldu oldu lan sjsjsjsj

Hikayemi okuduğunuz için teşekkürler!!!

Başka bir hikayede görüşürüz!!

MUTLU SONSUZ / MAVİ DİŞ X KARA KILIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin