MELEK.../4.Bölüm

30 2 0
                                    

Damla'dan

Okula giderken aklımda ''Acaba gizli hayran sınıftan biri mi?Eğer sınıftan biri değilse , beni nerden tanıyor? gibi sorular oluşmuştu.O sırada telefonumun mesaj sesiyle bu düşüncelerden kurtuldum. Mesaj Baki'den gelmişti. Ama o nerden numaramı biliyordu?

Gönderen:BAKİ

NERDESİN?!


Telefonumu cebime tıkıştırıp koşturarak okula doğru gittim.Sınıfa geldiğimde en arkaya geçip kulaklığımı taktım rastgele bir müzik açtım ve kafamı sıraya gömdüm.(Y/N:MÜZİK MEDYADA)

Baki:Hey..

Kafamı aniden kaldırıp tam sağıma dönüyordum ki Baki'yle....anlayın işte...


Baki'den

2 dk'dır böyleyiz.Ve sınıfta kimse yok.Sımsıkı sarılıp daha derin öpmeye başladım.Hemen tahrik olmuştu .Ağzımda inliyodu.En sonunda ayrıldık ve onu masaya yatırdım.Son bir kere uzunca öptüm ve  üzerinden kalktım .O da  kalktı ve omuzuma bir tane geçirdi.Galiba beni seviyordu.Herkez teker teker sınıfa giriyordu .Damla'nın çantasını alıp benim sıramın yanına koydum ve onu yanıma oturttum.Bana öyle bir kızgın şekilde bakıyordu ki parçalayacak gibi.Gülüp yanına oturdum.

??????:Pişt.

Damla kafasını döndürüp karşı sıradaki çocuğa baktı.Gözlerindeki alev hala sönmemişti.Elini yumruk yapıp vurmak için bekledi.

???????:Adım Yücel.Ya seninki?

Damla tam cevap verecekken onu susturdum ve onun yerine ben konuştum

''Damla''

Yücel:Damla'nın ağzı var o söylebilir.

Ayağa kalkıp çocuğa bir yumruk geçirdim.Damla arkamdan beni çekiyordu.

Damla:BAKİ YAPMA DEĞMEZ.

Çocuk ayağa kalkınca bir kere daha geçirdim .Bu sefer fazla sert  vurmamıştım.Yücel hiç beklemediğim bir anda bana yumruk geçirdi.Yere düşmüştüm.

Damla:BAKİİ!!

Diğer erkekler yerden kaldırıp üzerimi düzelttim.Tam bir daha vuracağı sırada Damla çocuğun elini havada yakaladı.Göz renkleri koyu mavi olmuştu ve cidden korkunç gözüküyordu.Diğer eliyle önceden hazırladığı yumruğu birden yapıştırdı.

Damla:Shannaro!!

Çocuk duvara sinek gibi yapışmıştı.Bu olaydan sonra sınıftaki en güçlü kişi Damla'ydı.

MUTLU SONSUZ / MAVİ DİŞ X KARA KILIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin