HAMİLE Mİ?!!!

22 2 0
                                    

10 YIL SONRA...

Damla'dan;

Midem bulanıyordu..Çünkü HAMİLEYDİM!BAKİ'YLE EVLENMİŞTİK VE HAMİLE KALMIŞTIM!!Bu gün kontrole  gidecektik ondan sonra yiğenlerimi alıp sahile gezintiye gidecektik.Doktor bize bebeğimizin cinsiyetini söyleyecekti.Doktor kontrolü yaptıktan sonra bize dönerek;

Gülayşe Hanım:Bebeklerinizin durumu gayet iyi.

Bir dakika ..

İkiz mi?

İKİZ Mİ?!

Bizim bebeğimiz değil..BEBEKLERİMİZ OLACAKTI!!

MUTLULUKTAN AĞLIYORDUM!!!ama şimdi en heyecanlı kısım..Bebeğimizin- pardon...bebeklerimizin cinsiyetlerini öğreneceğiz...

Gülayşe Hanım: İkizleriniz...ERKEK!

İkisi de erkekti..Hemen kafamdan adlarını düşünmeye başladım..

1 SAAT SONRA...

Eve gelmiştik.Annem hemen gelip bana sarıldı.Yiğenlerim Yarenle Davut Efe'de koşarak yanıma geldiler.Yaren 15,Davut Efe ise 10 yaşındaydı.Bir de küçük yiğenim Meryem Nur var. O da 8 yaşında.Hiç tahmin etmediğimiz bir anda yağmur yağmaya başladı ve dışarı çıkma planımız iptal oldu. Bende odamıza gidip üzerimdekilerden kurtuldum.Kendimi banyoya atıp şarkı söyleye söyleye yıkanmaya başladım . Tam o sırada kapını kilidinin çevrildiğini duymamla kendimi hemen köpüklerini içine daldırdım.

''KİMSİN?!''

ses seda yoktu.Korkmaya başladım.

''BAKİ SEN MİSİN''

birden alnımda bir sıcaklık hissettim.İçimden değil dışımdan sövmeye başladım.

''APTAL ÖKÜZ DANA HAYVAN SIĞIR KATIR MANDA SALAK MANYAK NE SESSİZCE GİRİYON??!!''


Sadece gülmekle duran öküz aşkım Baki vardı karşımda şuan.Pardon gülmek mi dedim ben o şöyle olacak..pis pis sırıtan sapık öküz aşkım var şuan karşımda.Hemen durulanıp kaçmaya çalışacaktım ki tek hamleyle beni altına aldı ..

-Nereye Damla HANIM?

''YATMAYA''

-Peki..


Hemen küvetten çıkıp üzerime pijamalarımı giydim.Yatağa bodoslama atlayıp kitabımı aldım ve okumaya başladım.Tam dalmıştım ki banyonun kapısının sesi geldi.Kafamı kaldırdığımda yüzüm kırmızının elli tonu oldu.Karşımda sadece belinde havlu olan Baki vardı.Bu çocuk neden sürekli beni etkilemek zorunda.(?)

Ellerimi havaya kaldırarak;

''Teslim oluyorum!''

Hiç keyfini bozmadan giyindi ve gitti.Şaşırdım doğrusu normalde her zaman gülerek yanıma gelir ve karnımı okşardı.Ya başkasını seviyorsa?Ya başka kadın sevdiğim adamın kokusunu içine çektiyse?! Bu düşüncelerle gözlerim doldu ve ağlamaya başladım.Bir anda odanın kapısı açıldı ve içeri Baki girdi.Ağladığımı görünce tam yanıma geliyordu ki hemen yorganın altına saklandım.Hıçkırarak ağlıyordum.Üzerimdeki yorganı çekip kulağıma fısıldadı.

-Senden başkasına asla bakmam ve sevmem.Senden ayrılırsam ve ya aldatırsam taş olayım.Şimdi o gözyaşlarını sil ve kafanı yorgandan çıkar sana bir şey getirdim.SEVGİLİM

SEVGİLİM kelimesini çok tahrik edicek biçimde söylemişti.Kafamı yorganın içinden çıkarıp ela gözlere baktım.Arkasından bir kutu çıkarıp bana verdi . Kutu kalp şeklindeydi ama çok büyüktü.Kutunun kapağını açtığımda gözümden bir yaş daha aktı.Nasılda unutmuşum.Bu gün 4 Haziran yani doğum günümdü.

- İyi ki doğdun sevgilim. İyi ki oyunda seninle konuşup sevgili olmuşuz.

 Kutunun içinde mavi iki çift bebek ayakkabısı ve sayamayacağım kadar kart vardı.Kutuyu kapatıp komidine koydum ve Baki'yi üstüme doğru hızlıca çektim.Ela gözlerinde kaybolduğum anda bana yaklaştı ,tam öpecekken basıldık...

Yaren,Davut Efe ve Meryem Nur:Teyze ,Amca yemek ha-.........

Baki'yi üzerimden hızlıca ittim.hemen çocukları içeri geçirip hızlıca yukarı çıktım.Kapıyı bodoslama açıp yatakta düz bir şekilde yatan Baki'nin üstüne çıkıp;

''Yarım kalan işimizi sonra hallederiz ''

deyip dudağına masumca bir öpücük kondurdum.Onu kaldırıp el ele tutuşarak aşağıya indik

MUTLU SONSUZ / MAVİ DİŞ X KARA KILIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin