Kapitola 3.

72 5 0
                                    

Pohled Šimona:

Čekal jsem před kavárnou. Za chvíli u mně byla a my jsme společně vstoupili dovnitř.

,,Tak copak potřebuješ Šimi?"
Optala se s značnou nervozitou v hlase. ,,No, víš potřebuji si promluvit o holkách, staly se z nich nejlepší kamarádky a já mám značnou potřebu jim říct že jsou sestry." Petra jen pokývala hlavou ve směru že rozumí.

Povídali jsme si dlouho. O holkách,  ovšem chvíli potom jsme změnili téma a objednali si drink. Nyní už chvíli nevnímám a pouze se soustředím na detaily jejího obličeje bože je tak nádherná ihned tuhle myšlenku zaženu ale potom mi to dojde, stále ji miluju. I po těch letech a nespočtu soudů je část mého srdce stále její. Zasmála se a já nechápal. Zvedla se, přešla ke mně a políbila mně. Ó můj bože ona mně políbila!!! Ok. Teď si připadám jak puberťák.....

Pohled Deny:

Táta odešel už před nějakou chvílí a já teď projíždím různá zákoutí internetu. Doposlouchávám poslední tóny 'Vale' když v tom mně napadne že bych se mohla jít kouknout na official od BVB. Jakmile jsem najela na hlavní stránku vykoukla na mně tuna koncertů. 'Hmm USA, Kanada, Švícarsko, Finsko, Německo a hele ČR!' Chvíli jsem jen tupě hleděla na obrazovku a potom jsem se nadšením začala smát. Teď už jenom svolení od otce a jde se na to. Zvedla jsem se z postele a mířila si to k tátově ložnici odkud se ozývaly velmi divné zvuky...

Pohled Šimona:

Odvedl jsem si Petru domů kde jsem ji položil na postel a začal svlékat. Oblečení létalo po pokoji jako děti na zábavné pouti a brzo jsme byli oba nazí. Když už jsem byl připraven k 'dalšímu kroku' vtrhla do pokoje Deny.

Pohled Deny:

Vešla jsem do pokoje a zůstala jen tupě zírat. Ta ženská která ležela nahá pod otcem se zlekla a asi se chtěla schovat do skříně, protože se rychle zvedla a chtěla někam zdrhnout, ale to ji osud nepřál a ona se zamotala do kusu oblečení, následně už objímala podlahu. V ten moment mi všechno došlo a já ze sebe vykoktala pouze: ,,P-promiňte za vyrušení." a už jsem si to mířila k sobě do pokoje. 'No tak tohle mně bude provázet v nočních můrách hodně dlouho' napadlo mně jenže to jsem už byla u sebe v pokoji.

Tady HELLO!
Jéj! Po dlouhý době zase kapitola, tak snad se líbí a doufám že nikdo neoslepl XD
#hello

Dvojčata (ft.Slza a BVB)Kde žijí příběhy. Začni objevovat