Pohled Layly:
Přitancovala jsem na parket. Dnes je mi všechno jedno! Sbalím nějakého kluka a trochu si užiju! Zapnu svůj oční rentgen a projedu jím všechny kluky na parketu. Zastavím se u jednoho. Vida! Nemá ani holku! Je strašně sexy! Má blond upravené vlasy, přiléhavé bílé tričko, pod kterým mu jde vidět vypracované tělo a svaly, kraťasy a moc pěkné Conversky. Jo Laylo, ten je tvůj! Přijdu k němu a začnu s ním tancovat. Asi se mu taky líbím, protože mě pozdraví. Já mu odpovím. Náš rozhovor pokračuje:„Máš holku?” zeptám se ho.
„Ne. A ty kluka?” zeptal se s nadějí v hlase.
„Taky ne.” usměju se.
„Nechceš jít ven? Tady se strašně špatně mluví. No víš jak, ta hudba.” zeptal se mě.
„Tak jo. Proč ne :-)” odpovím a když odcházíme, chytnu ho za zadek a on mi to oplatí.Nešli jsme jen ven. Šli jsme k němu domů. Tam jsme si sedli do obýváku a dali si drink. Povídali jsme si asi hodinu a u toho vypili každý asi tři alkoholické drinky....
Najednou se mi podíval do očí. Už jsme byli oba trochu v náladě.
Začal mě pomalu líbat. Chutnal tak skvěle! Jeho rty byly měkké a teplé....
Ahoj,
tady Hi! To je překvápko, co? Asi vás zajímá, proč teď pořád psala jenom Hello. Tak jo. Hello je už nějakou dobu doma nemocná a tak má více času. Já jsem si musela předepsat a trochu zorganizovat svůj příběh, který píšu sama na svém kanále. Takže jsem neměla moc času. Jo, trochu propagace, ale kdyby vás zajímal ten můj příběh, tak je to o Slze a jmenuje se "S tebou až navěky". Tak jo, mějte se krásně, skládejte básně a čau!*Hi*
ČTEŠ
Dvojčata (ft.Slza a BVB)
Fiksi PenggemarPříběh o dvojčatech, sestrách. Navzájem se neznají až do té doby, než se jejich životní cesty protnou.