Pohled Deny:
Dneska je den koncertu. Už dneska! A nejen to, dokonce už za 2h! V ten moment mi došlo že nemám nachystané nic. Ani sebe ani ségru.
Přeběhla jsem ke skříni a přehrabovala se v oblečení. Nakonec jsem zvolila tričko s BVB a černé, upnuté džíny. Teď ještě ségra...
Bez klepáni jsem vtrhnula do Laylina pokoje a začala ji připravovat. Samozřejmě to s ní bylo na déle, takže jsme vyšli poměrně pozdě.
Ale co, nevadí...
Stejně jsme to stihly a teď už stojíme před pódiem. V podstatě jsme se mohly ještě zdržet protože kluci tu měli být už před 15 minutama!
Zničeho nic se světla ztlumily a oni vběhli na pódium. Ječela jsem jako šílená a to šlo vidět z Laylina pohledu. Nakonec na pódium vběhl Andy, u kterého publikum křičelo nejvíc.
Andy přišel k mikrofonu a řekl:,, Tak co můžeme začít?" Sálem se ozvalo něco jako 'YEAH!' a oni začali. První zpívaly Wake up, kluci do písně dávali vše ale já nejvíc pokukovala pouze po jednom členovy kapely...
Jeden moment mi přišlo že se naše pohledy setkaly ale to se mi určitě jen zdálo... vždyť jsme asi tak v páté řadě a navíc je tu spoustu dalších lidí...
Po koncertě jsme šli ješte na autogramiádu. Layla byla trochu vyjukaná...
však přeci je to pro ni jiný šálek kafe...
Když jsme přicházely ke stolu za kterým kluci podepisovaly vše možné i nemožné tak se můj pohled opět setkal s tím od CC'ho, mírně se na mně usmál, jako ne že by se před tím nesmál ale tohle byl jiný úsměv. Už jsem měla podpis skoro od všech a když přišel na řadu i od bubeníka, tak se zvedl a objal mně. Byla jsem překvapená protože mi dal do ruky nějaký lístek a do ucha mi pošeptal ,,Zavolej mi" všimlo si toho jen pár holek okolo nás ale ty tomu nevěnovaly pozornost. Ani má sestra která......... stála u automatu s kávou...Nebyla jsem tam zdaleka jediná a tak jsem pronesla jen tiché ,,Ahoj" a šla za mou sestrou.
Hello je tu zas a s ní i nová kapitola! Snad se líbila a děkujem za všechny pozitivní ohlasy u předchozích dílů ^-^
#hello
ČTEŠ
Dvojčata (ft.Slza a BVB)
FanficPříběh o dvojčatech, sestrách. Navzájem se neznají až do té doby, než se jejich životní cesty protnou.