Kapitola 7.

47 5 2
                                    

Dívala jsem se na něj s otevřenou pusou. Nenapadlo mě nic lepšího než utéct, protože jsem se včera ožrala a vychrápala jsem se s někým, komu bych se normálně vyhla obloukem... 'Ty jsi taková kráva Laylo!' pomyslela jsem si. Vzala jsem si kabelku a vyběhla ven z bytu. On běžel za mnou. Zrychlila jsem a venku jsem se schovala do obchodu. Snad mě tady nenajde! Přiběhla jsem domů. A to, co jsem viděla, jsem vidět neměla. Přišla jsem do domu a zamířila do matčiny ložnice. Asi ještě spala. V tom zmatku jsem totiž zapomněla, že s námi bydlí Deny a náš taťka. Přišla jsem do ložnice a nachytala jsem mamku a taťku při.... ehm, ehm......

„Moc se omlouvám! Už tady nejsem” řekla jsem překvapeně a vyběhla ven z ložnice. Zamířila jsem do pokoje pro hosty, tedy teď už do pokoje mojí ségry - Deny.

„Ahoj! tipneš si, co jsem včera večer z překvapení vyváděla?"

„Čauky! No, co?” zeptala se mě.

„Ožrala jsem se a vychrápala se s nějakým divným týpkem.......” řekla jsem pobaveně.

„To se ti teda povedlo ségra!” odvětila se smíchem.

„A co ty, že jsi tak vysmátá?”

„Neuvěříš mi, co se mi právě stalo! Brouzdala jsem po netu a podívala se i na stránky Black Veil Brides. A mají koncert v ČR!!!! V Praze! Zeptala jsem se našich a dovolili mi tam jet! Nechceš jet se mnou?”

„No...něco mě napadlo!!!!” odvětila jsem tajnůstkářsky.

Hi guys!
Tady Hi. Tak co, jak se vám líbí nový klip od Slzy? Ano, myslím Na srdci. Kdo by neviděl,tak je nad kapitolou👌Podle mě je úplně božííí!
Budeme moc rády za všechny ohlasy ❤❤❤

Tak jo, mějte se, smějte se a čau!

*Hi*

Dvojčata (ft.Slza a BVB)Kde žijí příběhy. Začni objevovat