Toplantı

33 14 4
                                    

Öyle toplantı falan dedim de ciddiye almamışsınızdır umarım. Çünkü bizim yaptığımız en ciddi toplantı pasta pizza ve mısır savaşı ile sonlanmıştı. Aslında sonrası daha fena... Emirlerin evinde yaptığımız için Ahsen teyzeyi delirtmistik. O da hepimize bütün evi temizletip yemek yaptırıp bulaşıkları da yıkatmıştı...:) Ondan sonra evlerde toplanmamaya karar vermiştik ve şimdi parka doğru gidiyordum. Tabi Kaan sabırsızlıkla mesaj atıp duruyordu. Yanlarına gittiğimde kamelya da tam kadro beni bekliyorlardı. Aslında tam kadro sayılmazdı çünkü Safa yoktu aramızda. Onu düşününce kalbime bir burukluk yerleşti. Yeni gitmişti aslında ama onu çok özlüyorum , özlüyorduk. Neyse yanlarına gittiğimde hepsi bir arada " Nerdesin kızım sabahtan beri seni bekliyoruz " dediler.
Söyleyecek bir bahanem yoktu utangaç utangaç baktım. Sonra oradan grubun en relaxı Alp " amaaaan boş verin rahat bırakın benim küçüğümü o değilde derdimiz büyük gencolar " diyince herkes Alp'e baktı çünkü Alp'in derdi olduğu pek görülmezdi. Noldu diye sorunca "benim uykum var ve karnım acıtı" diyince kimse şaşırmadı çünkü Alp'in bundan başka bir tek tuvalet derdi vardır.
Oradan Emir en ciddi haliyle hadi oturun masaya da konuşalım dedi. Hepimiz kamelyanin içindeki masanın etrafına oturduk. Alp yüksek ve gür bir sesle "sağ baştan say!" Diye bağırdı.
Emir "1", Berra "2" Alp"3" Batu "4" ben "5" dedim.Alp "Mila küçüğüm de burda olduğuna göre haftasonu planımızı yapalım" dedi

Aşkın siyah haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin