...
Toplantı bitmişti. Allah'tan kazasız belasız bir toplantı geçirmiştik. Batu yanımda beraber eve doğru yürüyorduk.
Batu ve diğerleri benim çok uzun zamandır arkadaşım. İlkokul birinci sınıftan beri aynı sınıftayız. En başlarda birbirimizin yüzünü bile bilmiyorduk, merhaba merhabamız bile yoktu. Üçüncü sınıfa geçince samimiyetimiz arttı ve o günden beri hiç ayrılmadık. Önce Berra ile ben samimi olduk ve sanırım okulun bir gösterisinde de birbirimizi bulduk. Tabi o aralar aramızda Safa da vardı. Onu çok özledik ya. Safa en başlarda bizden çok uzaktı yani her zaman cool takılırdı. Hiç Alp gibi falan değildi :) Aslında Emirle biraz benziyorlardı ama Emirin ciddiyeti bir saatten sonra son buluyordu.
Eskileri düşünürken kafamı bir kaldırdım evime gelmiştim. Batu ile vedalaşıp eve girdim. Biraz birşeyler atıştırdım ve spor kıyafetlerimi giyinip spor yapmak için arkadaki parka doğru yol aldım. Önce biraz koştum sonra spor salonun içine girdim ve Hande ile biraz antrenman yaptıktan sonra çok terlediğim için eve geri geldim ve duş alıp güzel bir uyku çektim.
Telefonumun başımın dibinde çalması ile hafif korkarak uyandım . Emir arıyordu . Telefonu açtım .
'alo''Minik kuşum bizimkilerle parkta buluşuyoruz sende gel hadi'
'Tamam geliyorum.'
Dedim ve üstümü değiştip parka doğru ilerledim
Parka gidince gece çok geç saatlere kadar geyik yaptık. Çok geç olunca Emir eve beni tek göndermedi. Ne kadar tek gitmek istesem de bu saatte beni yalnız bırakamayacağını söyledi ve benle inatlaştı. Ben de mecburen kabul ettim. Eve gelince kapının önündeki merdivenlerde biraz sohbet ettik. Ben sanırım o ara uyuya kalmıştım ki sabah yatağımda uyanmıştım. Tahminimce ben Emirin omzunda uyuyunca o da beni yatağıma yaptırmıştı ve kesinlikle ah cimcimem ahh diye söylenmişti .Yataktan kalkıp direk Oğuzun mekanına doğru yol aldım akşam dövüşe çıkmak istiyordum. Gene nazlanacaktı kabul etmemeye çalışacaktı ama ben onu bir şekilde ikna edecektim. Oğuzun yanına gidince cimcime hangi rüzgar attı seni buraya gibisinden şeylere söyledi . Bende şaka ile karışık oğuzcuğum eğer cimcimelikden cadalozluğa terfi etmemi istemiyorsan bana bir dövüş ayarla. Dedim ve sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın siyah hali
ChickLitBir şeyler farklılaşmaya başlamıştı. Ne diye sorarsanız kalbimin ritmi... Siyah bizimdi... Gökyüzü bizimdi... Yıldızlar bizimdi... Ve karanlık. O da bizimdi... Hatta her şeyimizdi