-3-

32 13 24
                                    


Oğuz ' a kabul ettirmeyi başarmıştım. Sonra onun odasına geçip bir bardak kahve içtim ve bu arada onunla sohbet ediyordum. Sonrasında akşamki dövüş hakkında konuşmaya başladık. Akşam ben yokken yokluğumu atmamış bir kızın dövüşü varmış. Oğuz önce vermek istemedi. Neden olduğunu ben anlamıştım. O kız ile dövüşürken başıma bir şey gelmesinden korkuyordu. Bende ' aaa oğuzcuğum sen korkma bana bir şey olmaz. Hem görmek isterim yerimi aratmayan hatunu. ' dedim. Yerimi aratmayan derken üstüne bastırarak söylemiştim. O da ' senin yerin ayrı cimcime senin yerini kimse alamaz. Sadece o da fena değil ama sen ona taş çıkartırsın. ' dedi. Bende güldüm.

   
  -AKŞAM-
Oda hazırlanırken kapı çaldı ve bizimkilerin geldiğini gördüm. Bana moral için gelmişlerdi. Onları görünce mutlu oldum ama gelmelerine gerek yoktu sonuçta ilk defa yaptığım bir iş değildi. Onlarla biraz muhabbet ettik. Ringe çıkma sırası bana gelince ayağa kalktım. Arkamdan Kaan da kalktı yanıma geldi. Onunla yan yana gelince kısa olduğumu düşünüyordum. Çünkü boyu fazla uzundu. Neyse işte sonra alnından öptü ve '  dikkat et cimcimem ' dedi. Bende ' korkma ponciqim ' deyip yanaklarını sıktım. Gülmeye başlayınca da o kafam kadar olan gamzelerini deştim.

 Gülmeye başlayınca da o kafam kadar olan gamzelerini deştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Mila'nın kıyafeti

Ringe çıkınca biraz değişişik hissettim. Çünkü çevremde bir sürü erkek vardı ben de yarı çıplak sayılırdım. Sanırım hepsinin bakışları benim üstündeydi. Ve ben zamanla daha fazla rahatsız oluyorum. Dövüşeceğim kız gelince derin bir nefes aldım ve hakemin işareti ile dövüş başladı.

Dövüş bitince tabiki ben kazanmıştım. Ve Oğuz'a dönüp gördün mü ben kazandım dercesine bir bakış attım ve bizimkilere dönüp ' siz gidin bende üstümü değiştirir , biraz da Oğuzla sohbet edip gelirim. '  dedim. Kaan birazcık kabul etmeyecek gibi olunca yanağından öpebilmek için parmaklarımın ucuna çıktım ve tam gamzelerinin olduğu yerden kocaman öptüm ve kulağına ' korkma kuşum sıkıntı yok çok oyalanmam eve geçince de sana haber veririm ' dedim ve geri küçüldüm. Onları yolcu ettikten sonra üstümü değiştirdim ve Oğuzun odasına doğru yola koyuldum.



 Onları yolcu ettikten sonra üstümü değiştirdim ve Oğuzun odasına doğru yola koyuldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mila'nın kıyafetleri

Oğuz ile kahve içtim. Sonra aciktigimizi farkettik ve gecenin bir saatinde pizza sipariş ettik ve pizzaları gömdük. Sonra saatin geç olduğunu farkettim ve eve gitmeye karar verdim. Oğuz ile vedalaştıktan sonra yola çıktım.
Yolda giderken takip edildiğimi farkettim. Aslında benim yerimde başka bir kız olsa korkardı ama ben korkmadım. Zaten bir kişi olduğu için sıkıntı olmaz diye düşündüm ve tınlamadan yoluma devam ettim. Arkadaki bana yanaşmaya başlamıştı. En son arkamı dönüp ilk hamleyi ben yaptım. Yumruk attıktan sonra dizinin arkasına vurup onu düşürdüm ve ittirip yere serdim. Benim için hiç de zor olmamıştı. Tam etrafımda kimse olmamasına rağmen zafer bakışı atmak için kafamı kaldırdığında yanıma dört tane daha adamın geldiğini gördüm kaçmıyacaktım çünkü kolaylıkla yakalanırdım onun yerine kalıp dövüşmeye karar verdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın siyah haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin