1.

289 17 2
                                    

Právě začal nový školní rok ve Škole Čar a Kouzel v Bradavicích a sním přicházejí nové starosti a také noví profesoři. Tento rok pro Severuse Snapea svitla naděje splnění si jeho dávného snu.

Celé roky touží po místě profesora Obrany proti černé magii a jelikož tento rok odešel profesor tohoto předmětu, jeho místo je tak pro Severuse volné.

Profesor Snape sedí u Ředitele Brumbála v kanceláři. Severus přišel za ním proto, aby mu Brumbál dovolil učit OPČM, a tak se pokouší svého ředitele utvrdit v tom, aby mu místo předal.
,,Pane řediteli, nynější profesor Obrany proti černé magii odešel do důchodu a já bych rád, aby jste dodržel to, co jste mi kdysi slíbil." Referuje v kanceláři profesor Snape, protože už si celá léta brousí zuby na profesora OPČM. Brumbál sedí naproti němu, přičemž hladí Fénixe aby se uklidnil, jelikož ho téma "Výuka profesorů" unavuje.

,,Severusi, promyslím si to..." Ještě nestihne ani dokončit větu a už mu někdo zaťuká na dveře. Brumbál ochotně povolí vstup a dovnitř k nim přijde žena drobné postavy, dlouhých bílých vlasů svázaných do copu a oděná do modrých šatů. Oba ze slušnosti vstanou od stolu a tu ženu si  prohlédnou.

,,Dobrý den. Nejdu nevhod ? Vidím, že tu máte nějaké vyřizování." Pronese ta žena a Brumbál je představí.
,,Severusi, tohle je naše nová profesorka Elsa Arendellská. Paní profesorko Elso, seznamte se se Severusem Snapeaem." Představí je vzájemně Albus Brumbál a Severus jí nemůže spustit z očí. ,,Těší mě." Potřesou si Ti dva rukou a tentokrát mu i Elsa pohled s úsměvem obětuje.

Brumbál je chvíli s úšklebkem pozoruje ale nakonec se znovu dá do řeči.
,,Tak a teď půjdeme do veliké síně, kde se Elso seznámíte s kolektivem profesorů a také se tam dozvíte, kdo který předmět bude učit. Následujte mě." Usměje se na ně ředitel a své dva profesory vede dlouhými chodbami školy do veliké síně.

Zlodějka SnůKde žijí příběhy. Začni objevovat