Elsa se tu noc vůbec nevyspala. Už se i klepala strachem z toho, jak jí profesor Snape bude ze života dělat peklo a také musela myslet na celý ten incident u dveří.
Své nevyspalosti si všimla, když se dívala po vykonání ranní hygieny do zrcadla. Vlasy měla do všech stran a obličej zdobily veliké pytle pod očima.
Můj ty bože ! Takhle vážně po ránu vypadám ? Musím s tím něco udělat.
Rozhodne se Elsa a v poličce s kosmetikou hledá olejíček na vyléčení kruhů pod očima. Ten ale nenajde a pomyslí si, že jí to určitě vzal Snape, protože on na ní byl opravdu hodně naštvaný.
Až vzdá hledání onoho léku, dá se do hledání kartáče na vlasy.
,,No sakra, vždyť jsem si ho sem dávala !" Zakleje El když nemůže najít kartáč, který si předešlý den dávala do koupelny a začne to hledání pomalu vzdávat. Napadne jí, že by si vlasy mohla učesat vidličkou, což také udělá, protože čas její první výuky se pomalu blížil.Rychle přijde do kuchyně, popadne vidličku a začne si jí jako smyslů zbavená česat vlasy tak rychle, aby se pak co nejrychleji mohla přemístit do učebny OPČM a připravit se na svou první hodinu.
Až uzná, že si vidličkou dobře učesala vlasy, vyrazí do její učebny a tam jí čeká mile-nemilé překvapení.
Za katedrou sedí profesor Snape a jako vždy s přísným výrazem se rozhlíží po zatím ještě prázdné třídě.
Elsa k němu přijde, aby mu vynadala za to, jak jí vzal kartáč a také olejíček na odstranění kruhů pod očima.,,Vidím, že jste se na rozdíl ode mě skvěle vyspal ?!" El si nemohla odpustit tu jedovatou poznámku a Severus hned po tom, co to dořekla, stál na nohou se založenýma rukama na hrudi a s pohrdavým úsměvem jí pozoroval.
,,Ano, ale dle vašich kruhů pod očima soudím, že tomu tak jako u mě nebylo." Skepticky se na ní usměje a nastane chvíle ticha kdy se na něho Elsa mračí, zatímco profesor lektvarů se na ní povýšeně usmívá. Tu chvíli ale přeruší Elsa s další poznámkou.
,,Vaše vina, že jsem se nevyspala....Kde mám hřeben a olejíček na vyléčení kruhů pod očima ?!"
,,S tím nemám nic společného." Odvětí jí Severus jakoby nic a jeden na druhého se začnou vítězně usmívat.Jak ty si padli do oka, přestože jeden na druhého měli důvod se zlobit.
,,Já jsem s vámi také nezkončila. A běžte už ! Začínají chodit studenti." Upozorní ho Elsa a Snape jí poslušně poslechne. Sama neví, proč jí hned poslechnul.Zvláštní, proč mi na to nic neodseknul ? Není nemocný ?
Ptá se samy sebe a zvon začne odbíjet hodinu Obrany proti černé magii. Elsa přejde k tabuli aby své studenty mohla pozdravit.
,,Drazí studenti, vítám vás na naší hodině obrany proti černé magii. Jsem Elsa Arendellská a jsem tu nová. Ctím praktickou formu výuky a byla bych ráda, kdyby jste neměli nic proti tomu, abychom chodili ven, kde se budeme učit." Řekne na úvod a ve třídě začne být neklid. Studenti jsou velmi šťastni, že o ně jejich profesorka jeví takový zájem a tak se rychle shromáždí u dveří, aby mohli ze třídy odejít.Brzy studenti sedí na louce a poslouchají výklad jejich profesorky. Občas si něco zapíší do sešitu a i Ti největší lenoší dávají pozor.
Brumbál se Severusem sedí na větvi jednoho velikého stromu odkud mají dokonalý výhled na průběh Elsiny hodiny.
,,Není to skvělé jak učí....Myslím, že je dobře že učí tento předmět." Usměje se na profesora lektvarů ředitel a ten jenom zavrtí hlavou.
,,To ne ! Já ten předmět měl učit. Měli jsme spolu pane řediteli dohodu a navíc paní profesorka mi tím svým příchodem zničila můj sen." Odvětí mu s nepřátelským výrazem a Brumbál se na něho spiklenecky usměje.
ČTEŠ
Zlodějka Snů
RomanceSnem Severuse Snapea bylo odjakživa učit Obranu Proti Černé Magii. Když už má splnění svého snu na dosah, Brumbál přijme Elsu na místo, po kterém Severus tak touží. Jak se vyrovná s tím, že mu místo vzala žena, kterou bude kvůli tomu nenávidět a poz...