Když oba spolu došli do hradu, Severus jí ze strachu o ní nechtěl nechat samotnou ale Elsa byla jiného názoru.
,,Musím za Brumbálem. Děkuji, že jste mi zachránil život." Poděkuje mu profesorka Arendellská a spolu se na sebe usmějí. Severus byl rád, že je na živu a chtěl s ní trávit nejvíce času i když si myslel, že ho Elsa nenávidí.
,,Nemohu Vás doprovodit ?" Zeptá se jí Snape a El nakonec kývne. Oba jsou v jádru srdce nejšťastnější, když jsou spolu ale to se tomu druhému bojí říct.Spolu dojdou až ke dveřím Brumbálovy kanceláře a tam ho El zarazí.
,,S ředitelem Brumbálem si chci popovídat osamotě. Ještě jednou Vám děkuji za záchranu." Usměje se na něho Elsa a Severus jí ztěží ale přez to nechá jít k Brumbálovi.
Sám si ještě potřebuje urovnat něco v hlavě a tak jde do svého bytu.Elsa sedí naproti Brumbálovi a žádá ho, aby jí dal výpověď.
Nemohla už snést to, jak jí Snape pořád zachraňuje a při tom, mu vzala jeho celoživotní sen.
,,Elso, vždyť vám to tak jde učit ten předmět."
,,Ukázalo se, že jsou i lepší profesoři. Prosím, vyhoďte mě a ať to místo dostane profesor Snape." Řekne prosebným tónem a Brumbál nad tím musí vážně přemýšlet.Vstane od stolu a po učebně začne chodit tam a zpět.
,,A kde jako budete pracovat ?" Zeptá se jí Brumbál a Elsa na to nedokáže odpovědět. Asi nikde, protože až vyjde z Bradavic, bude moci čarovat ledovou magii a tou se uživí. Neustále musí myslet na Snapea, jelikož ho už po svém odchodu možná nikdy neuvidí. Pro něj byla ochotná podstoupit všechno a to i vyhazov z Bradavic.
,,Já už si nějaké zaměstnání najdu ale myslím, že je škoda tak výtečného profesora Snapea nechat, aby učil lektvary a neučil OPČM. Prosím, vyhoďte mě." Znovu ho poprosí a Brumbál jí na její naléhání vyhoví.,,Dobrá Elso, byla jste skvělou profesorkou. Běžte si balit a zavolejte ke mě Severuse." Pokyne jí nakonec Albus Brumbál a Elsa se zkleslým výrazem odejde z jeho kanceláře k bytu Severuse Snapea.
Zaťuká na dveře od jeho ubikace a zanedlouho jí otevře.
,,Ředitel Brumbál si vás povolal na kobereček. Chce s vámi mluvit." Oznámí mu to Elsa a musí se pořád dívat do jeho tajemných očí, které tak milovala jako jejich nositele.Severus při pohledu na ní, jí nedokázal odpovědět. Byl by velmi rád, kdyby se dali dohromady ale byli na to oba dostatečně zbabělí.
Elsa jde k sobě do bytu si všechno zabalit a Severus jde k Brumbálovi. Tam se naproti němu usadí na židli a ředitel s ním začne hovor.,,Gratuluji Severusi, být někým tak milován, jako jsi ty profesorkou Arendellskou se asi málo komu povede." Usměje se na něho ředitel a profesor lektvarů ho jen nechápavě pozoruje.
,,O čem to mluvíte ?"
,,Elsa vás tak milovala, že nesnesla to, aby jste za její záchranu neměl nějakou tu odměnu v podobě učitele OPČM. Přišla za mnou a já jí vyhodil. To bylo její přání a svého místa se vzdala kvůli tobě." Dořekne Brumbál a jde ke dveřím. Musí tu zprávu o Elsině odchodu vyřídit ve sborovně.,,Gratuluji, jste novým profesorem Obrany proti černé magii." Pogratuluje mu Albus Brumbál a nechá tam Severuse samotného, aby si to mohl urovnat v hlavě.
Ten tam stále sedí jako hromádka neštěstí a přemýšlí.Milovala mě do takové míry, že i když jsem jí vzal hřeben a ten lék, tak mi to všechno odpustila a dokonce se mi i za to všechno odvděčila. Nechtěl jsem místo učitele OPČM tímhle způsobem. Ne, když jí celou dobu miluju.
Konečně si to profesor Snape přiznal a rychlostí blesku vystřelil z učebny směrem k Elsině ubikaci. Musel jí říct to, co k ní celou dobu cítil a cítit bude. Nemohl jí nechat jenom tak odejít, aniž by nevěděla, že jí miluje.
Severus bez zaklepání vtrhne do jejího bytu a najde jí v ložnici, jak si pořád balí. Elsa si ho nejspíše nevšimla, protože profesor chodí velmi rychle a potichu.
,,Elso." Osloví jí Snape a profesorce Arendellské se nahrnou slzy do očí. Vždycky dokázala dobře krýt city ale vůči Snapeovi, se občas nedokázala ubránit.
,,Spokojen ? Dostal jste to, co jste chtěl. Budete učitelem OPČM. Nakonec jsem dodržela to, co jste mi poručil." Hlesne Elsa a ještě pořád se na něho nepodívala. Severus přijde blíže k ní a pronikavě jí pozoruje.
ČTEŠ
Zlodějka Snů
RomanceSnem Severuse Snapea bylo odjakživa učit Obranu Proti Černé Magii. Když už má splnění svého snu na dosah, Brumbál přijme Elsu na místo, po kterém Severus tak touží. Jak se vyrovná s tím, že mu místo vzala žena, kterou bude kvůli tomu nenávidět a poz...