Péťa začal pracovat na malé kocábce. Museli se do ní vejít alespoň 3 lidi. Jak to provést??? Péťa vzal 2 prkna a položil je těsně na zem, hned vedle sebe. Ty k sobě stloukl ,,zázračným kladivem a božskou vrtačkou" a na ně začal vtloukat jiná prkna. Nakonec poprosil Alex o 2 plachty. Jednu dal zezdola aby tam neprotékala voda a druhou dal dovnitř kocábky aby to taky neteklo. Plachty zavrtal hluboko do prken. Celkem to ušlo, sice nic moc, ale co víc si mohli přát. Zničeho nic k nim přiběhl malamut. (To je pes podobmý huskymu a vlkovi) Přitulil se k Alex a sedl si na zadek a slintal. Alex ho podrbala za ouškama a řekla,, co ty, hafane. Kde máš domov??? Utíkej! Malamut byl ještě štěně. Zakňučel a dal Alex pac. Byl poslušný. Po chvíli ho odehnala. Pejsek odběhl se štěněcím pohledem. Alex se za ním dívala smutným pohledem ale nic dělat nemohla. Co by na to řekl Péťa?? Dalšího pasažéra by nesnesl. Navíc pro něj nebylo jídlo. Přesvědčovala Alex samu sebe. Ldyž byla loď hotová, tak vypluli. Pochvíli uviděli toho malamuta kterého viděli na břehu. Kdo by to do něj řekl??? Za chvíli malamut šťouchl nedůvěřivě do vody. Pak se ale odhodlal a skočil do vody. Pak k Alex doplava celý mokrý a zubožený. Alex, Jarda a Péťa na něj ohromeně koukali. Alex nedbala na to jestli je mokrý nebo ne a rovnou ho objala. Malamut zakňučel a přitulil se k Alex. Alex se už rozhodla.
,,Necháme si ho. Zpátky by už to nepřežil. Je vyčerpaný. Je to kluk a bude se jmenovat..." Raf!!! Zaštěkal malamut. ,, Ano, bude se jmenovat Raf." dořekla Alex a pochválila Rafa. Ten se poslušně posadil a zakňučel. Jeli celou noc. Střídali se s pádlováním. Při východu slunce Alex uviděla pevninu. Problém byl......Co myslíte, co bude za problém????
Hahaha, budu zlá. Neřeknu vám to!
No nic nebudu otravovat.☺
S pozdravem Emča☺☺☺
ČTEŠ
Magická Dívka
FantasyNeÿa se dostane se svými kamarády do neznámé země, kde řádí zlo. Zachrání Neÿa tu neznámou zemi, nebo jí nechá napospas temným silám? Neÿa získá nového a věrného přítele, který by za ní položil i svůj vlastní život. Avšak temné síly jí v tom brání a...