Prológ

71 6 0
                                    

Bol to úplne normálny deň, ako každý iný. Sedel som na svojom zvyčajnom mieste v jedálni a obedoval som. Aj tak viem, že keď prídem domov sa začnem zase prepchávať. Milujem jedlo. Jedlo a posteľ sú moji jediný priatelia, ktorý ma nikdy neopustia. 

Po čase ma zaujala neznáma tvár v skupinke obľúbených idiotov. Vypadal byť celkom milý a zlatý. Ale samozrejme, ktokoľvek kto sa baví s Namjoonom -a.k.a. Rap Monster-  a tými jeho doliezačmi nemôže byť milý.  Pravdepodobne tu bude nový. Nevadí. Je mi to jedno. 

Vy ako normálny ľudia by ste sa s ním pravdepodobne chceli zoznámiť. Ale ja som iný. A je mi to jedno. Je mi jedno čo si o mne ľudia myslia. Ja nikoho nepotrebujem. Možno si hovoríte, že každý niekoho potrebuje. Ale ja som výnimka. Každý je predsa výnimočný, nie? Aj keď je to niekedy v tej zlej ceste, stále ste výnimočný. A určite si aj nájdem zopár ľudí ktorí by so mnou súhlasili. Možno by som si aj našiel nejakého kamaráta, ale nie je to jednoduché keď ste šikanovaný kvôli vašej orientácii. Pomaly prestávam vnímať a prejavovať emócie. Už sa na nikoho -okrem mojej matematikárky- nehnevám. Už nemám prečo plakať a ani prečo byť šťastný. Obyčajne ani moc toho nenahovorím. Jediný človek ktorému niečo poviem je môj odraz v zrkadle. No... a ešte možno moja mama. Ale väčšinou je v práci. Ja som s tým v pohode. Zvykol som si. Predsa len, som stále úplne normálny človek. Ako všetci ostatný. Trocha retard ale v pohode. 




JASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS PRVA EPIZODA OUT BIAČ. Daj mi hlas lebo ťa Suga príde zjesť. :3 Ale anyways... ďakujem že ste si prečítali slávny prológ. :D Dúfam že sa vám táto kniha zapáči. (ak nie tak nečítajte ďalej radšej lebo chytíte cukrovku) ♥

♥ You changed me ♦ (YoonKook) ♥ SKWhere stories live. Discover now