♠ 3 ♠

42 5 0
                                    

Dnešný deň v škole bol fakt nuda. Nič nové sa nedialo furt všetko to isté. Začína ma to fakt srať. Jungkooka som pár krát videl s Jiminom a Hobim. Bohužiaľ, on si ma ani nevšimol. Ani sa mu nedivím. Kto by si chcel všímať niekoho ako som ja?

Momentálne som trpel na hodine angličtiny. Našťastie neskúšala lebo ja som nič nevedel. Klasický ja, nikdy sa na nič nenaučím. Celkom som sa na to vykašľal. Aj tak to vždy pokazím.

Ako všetko ostatné v tvojom živote, že?

Nemôžem sa dočkať až skončíme. Toto bola moja piata hodina takže to už nejak prekusnem. Potom bude víkend, a zas škola. Zaujímavé ako sa týždne vlečú ale víkendy ubehnú ako sračka. Bude to asi tým že ich väčšinou prespím alebo strávim v lese. Nie som bezdomovec, len tam rád chodím. Momentálne nedokážem myslieť na nič iné, ako na to kedy skončí táto hodina, pôjdem sa najesť a potom strpím ešte dve hodiny a skončím SLOBODNÝ!

Nudil som sa tak som si opatrne z vrecka vytiahol mobil a rozhodol som sa si prezrieť nejaké sociálne siete. Asi o dve minúty mi prišla správa od Kooka. 

JungGuk: Čo sa nevzdelávaš? :D

MinGi: Nechce sa mi. Aj tak tomu nechápem. Ty?

JungGuk: LOL. Máme zastupovanú. Čo máte za hodinu??

MinGi: Anglinu...

JungGuk: Veď to je asi jediný normálny predmet na škole.

MinGi: Ono existujú normálne predmety?

JungGuk: Lool XD

MinGi: Radšej pôjdem lebo sa nejak moc pozerám dole.

MinGi: A ak by ma videl učiteľ tak by ma zabil. 

JungGuk: Pozeráš sa dole, huh? :)

JungGuk: Ok tak radšej bež prosím ťa a nepozeraj sa dole. :D

MinGi: Zabijem ťa.

Bolo posledné čo som mu odpísal a potom som si opäť skryl mobil do vrecka. Noták!!! 5 minút do konca hodiny. Ja to dám!!! Prečo to robím každý piatok? Chápem že sa teším domov ale povzbudzovanie mi čas nezrýchli. Mal by som si nájsť aktivitu ktorú môžem robiť na hodinách a nezomrieť od nudy. Tak ale čo také? No... Aspoň mám nad čím celý víkend premýšľať. Konečne mi škola priniesla aj niečo normálne. Vedomosti? Pfffff... zo školy asi ťažko. Takže je to celkom na hovno. 

Učiteľ začal diktovať domácu úlohu a ja som vedel že je zle ale aj dobre. Napísal som si ju do zošita a trpezlivo čakal na zvonček. 

Prosím.

Zvonček.

Prosím. 





SAKRA UŽ?!!!!!!!!

NO

KONEČNE!!!!!!!!!

Postavil som sa a vyletel som z triedy. BOŽE JA SOM TAK HLADNÝ!!! Utekal som ako o život a zastavil sa pred školskou jedálňou. 

♥ You changed me ♦ (YoonKook) ♥ SKWhere stories live. Discover now