ukala prensim

97 4 0
                                    

aşk bütün zorluklara inat mücadele etmektir.

özlem :

denize kavustuguma inanamıyorum o kadar şey yaşadık ki ah ah diye düşünürken deniz cikti geldi her zaman ki gulusuyle  deniz: prensesim ne yapıyormuş dedi . hiiic düşünüyorum dedim düşünme bunları artık dedi ve elimi tuttu gözlerime bakti gözlerinin ici gülüyordu benim miydi sahi bu gözler bu rüya miydi?  derken aniden yere diz çöktü  deniz ne yapıyorsun dedim sayın özlem dogan iyi günde kötü günde ömrünun sonuna kadar benim prensesim biricik eşim olur musun dedi?  ah öldüm mu ben diye düşündüm kalbim nefes alamıyordum şok olmuştum evet sapsik evet dedim tuttu ellerimi ve cebinden kırmızı kurdeleli bir kutu çıkardı içinde tek taş  yüzük takti parmagima o zaman yuru dedi nereye dedim kimliğin yanında mi dedi evet dedim nereye deniz dedim dinlemeden hızlica nikah dairesine getirdi beni gün alalım dedi iyi ama erken daha ailem bilmiyor dedim olsun süpriz olur minik prensesim dedi ve girdik 2 hafta sonrası için sıra aldık  deniz simdi ben 2 hafta sonra senin karın mi olacağım dedim evet  prenses dedi ve ve alnimdan öptü . akşam üzeri olmuştu eve gitmeliydim deniz: anneni arayalım dedi ve annem e biraz gecikecegini soledi beni tuttu elimden eve götürdü burası neresi dedim görünce anlarsın dedi eve girdik içeride denize benzeyen bir kadın sanırım denizin annesiydi heyecandan ölecektim.

ukala çocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin