Ozlem:
o kadar kötü şey yaşamıştım herşeye rağmen sev demişti kalbim.
düşünürken yataktan kalkacak iken ani bir mide bulantısi ile lavaboya koştum midemdekileri cikartmistim elimi yüzümü yikadim ve tekrar içeri geçmek için kapıyı açtığımda deniz kalkmış ne oldu içerden sesini duydum dedi önemli birşey degil midemi usuttum sanırım dedim. içeri geçtim o banyoya gireceğini söyledi . bende mutfağa indim çayı koydum tekrar yukarı çıkıp yatağı toparladim üstümü değiştirdim sonra deniz ile aşağı indik yumurtalı sucuk pisirmisti deniz fakat bu koku beni rahatsız ediyordu. yine mide bulantısı ile lavaboya koştum ardimdan deniz geldi çık ya çık diye kapıyı kitledim beni bir kez daha böyle görsün istemiyordum lavabodan çıkınca halim kalmamıştı . deniz yürü bakalım üstünü giyin hastaneye gidiyoruz dedi gerek yok hayatim dedim olmaz deyip zorla kiyafetlerimi çıkartıp üstümü giyinmeme yardımcı oldu. hastaneye gittik test yaptılar sonuç hamileydim bunu öğrendiğimizde deniz hicbir tepki yoktu sanırım istemiyordu haklıydı daha yeni evlenmistik daha durumumuz yoktu deniz dedim . sustu aşkım diye yüzünü avuclarima aldım birde bağırdı baba oluyorum diye aniden kucaklayıp döndürmeye basladi basım dönüyordu. hastanedeki doktor bize bakıp gülüyordu yapma aşkım diye indirtim kendimi doktor doğru dedi düşük riski geçene kadar yormamalisin dedi doktor. haklısınız efendim . dedi deniz allahım bebeğim oluyordu ve deniz ile ikimizin bir meyvesi bu rabbimin mucizesi cok mutluydum beni kucaklayarak hastaneden çıkardı aşkım sen kafayı yedin rezil oluyoruz dedim indirdi beni elini karnimin üzerine koydu kızımız olur inşallah tıpkı sana benzer dedi hayır oğlumuz olsun ve senin gibi yakışıklı olsun dedim. ikimizde saçmaliyorduk önemli olan sağlıklı olmasi idi içimde denizden ve benden bir parça vardı hala inanamiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ukala çocuk
Lãng mạnüniversitede okuyan özlem ve denizin aski özlem kendi halinde bir kitap kurdu kiz deniz ise ukala kendini beğenmiş bir genç ne kadar cabalasa da özlem onu sevebilecek mi?