korkuyorum

79 5 0
                                    

denizin annesi hoşgeldiniz oğlum kim bu güzel kiz dedi gelinin dedi du bahsettigin kiz mi dedi evet dedi uf dizlerim titriyordu merhaba teyzeciğim dedim ve elini öptüm  annemin adı elif dedi ona teyze deme anne de dedi doğru söylüyor deniz kızım anne de bana dedi içeri geçtik biraz sohbet ettik ailemi sordu deniz: biz evlenmeye karar verdik 2 hafta sonrası için nikah tarihi aldık denizin annesi: oğlum erken degil mi dedi deniz anne erken degil geciken zamanımızda onun hayatımın kadını olduğunu anladım dedi akşam yemek yedik kardesi ali babası kemal hep birlikte sohbet ettik babası bu cuma istemeye gidelim o zaman dedi derken yengesi geldi denizin herkes bir soru soruyordu korkuyordum yanlış şeyler söyleyeceğim diye akşam geç olmuştu eve gitmeliydim şey eve  gitsek deniz dedim tabi doğru dedi ve eve bıraktı anneme  3 gun sonra istemeye gelecekler dedim nee dedi şok olmuştu ertesi gun  halıları yikadik yorgunluktan pestelim çıkmıştı akşam yemek yerken babama söyledi annem geleceklerini babam şok olmuştu deniz mi dedi evet dedim iyi gelsin dedi ertesi gun dip bucak temizlik yaptık akrabalari çağırdık kendime gelememistim ve sonunda cuma günü oldu korkudan ölebilir miyim anne dedim sus kiz dedi ve gülümsedi .

ukala çocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin