aradan tam 8ay gecmis ve bitmişti dogumum yaklaşmış gün sayiyorduk deniz ile ben akşamları sancı girdikçe yürüyüşe çıkıyordum . aksam yemeğinden sonra ani bir sancı girmişti. deniz sanırım geliyor bebek demeye başlamadan doğum icin bütün gerekli eşyaları toplamistik onları aldı taksi çağırdı tanrım dayanamıyorum deniz geliyor dedikçe deniz sakinleştirmeye çalışıyordu sonunda taksi gelmişti bizi hemen hastaneye getirdi müthiş bir agriydi sonunda ameliyata aldılar deniz ellerimi opuyordu korkma prensesim diyordu.
deniz: ah ne zaman çıkacaklar kac saat oldu haber verende yok allahım ne olursun karımı kızım sapasağlam çıksın diye yalvarirken sonunda hemşire çıktı elinde bir bebekle deniz bey dedi evet benim dedim müjde çok tatlı bir kızınız oldu dedi ve kucağıma verdi ne kadar küçüktü tıpkı bana ve annesine benziyordu muhteşem bir duyguydu. ardından 1 saat sonra karım kendine geldi iyi misin hayatım dedim evet iyiyim biraz ağrım var kızımız nerede dedi getirecek hemşire dedim kizimizi da getirdi hemşire bir karıma bir kızıma bakıyordum ne muhteşem bir duyguydu baba olmak ne kadar da güzeldi . özlem :kızımızin adı güneş olsun mu hayatım tıpkı güneşe benziyor dedim . evet dedi ve alnimdan optu iyi ki varsın birtanem dedi sende iyiki varsın ilk ve son aşkım dedim ve dudağıma küçük bir buse kondurdu kızımız sen ve ben bir bütün olduk dedi evet mutluyduk biz bir aile olmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ukala çocuk
Romanceüniversitede okuyan özlem ve denizin aski özlem kendi halinde bir kitap kurdu kiz deniz ise ukala kendini beğenmiş bir genç ne kadar cabalasa da özlem onu sevebilecek mi?