düğün günü

108 7 1
                                    

deniz :prensesim harika görünüyorsun bu akşamdan itibaren benim eşim olacaksın. çocuklarımın annesi ömrüm olacaksın

özlem : evet eşin olacağım ama dokunmak yasak çocuğu unut beyfendi gerdek felan yok ceza bu sana hem korkuyorum hem yasak banane

deniz:aşkım kariciğim cok komiksin şaka degil mi bu ? hiç kaçışın yok iki tane oğlumuz bir kiz kızımız olsun ya

özlem : yuh o kadar çocuk olur mu ya hem yasak dedim sana ben neyse hazırım ben hadi düğün salonuna gidelim dedim ve düğün salonuna gittik aşkım heyecandan bayilcagim simdi dedim deniz gülümsedi ve ellerimi sıkı sıkı tuttu düğün konuklarının karşısına geçtik ve masaya oturduk heyecandan gozum görmüyordu sanki. içimden sakin ol özlem diye bastırmaya çalışıyordum. nikah memuru sordu siz özel dogan iyi günde kötü günde hastalikta sağlıkta deniz ozali eşiniz olara kabul ediyor musunuz? dedi evet dedim aynı şekilde sordu denize evvet dedi gülümseyerek imzaları attık ve sonunda evliydik sonra ilk dansimizi yaptık en sevdiğimiz şarkı uğur balcı hiç gitmesin şarkısında dans ettik. sonrakonuklarla ilgilendik oynadık hep beraber ve sonunda evimize gelmiştik. gerçi kıraydi küçüktü ama bizimdi ben onunla kulübede  hatta bank ta bile yaşamaya razıydim kapıdan beni kucaklayarak aldı ve yatak odamiza götürdü tanrım cok korkuyordum aşkım cezalısın hem hazır değilim simdi hadi üstümü çıkarıp ben banyoya gireceğim sonra Uyuyalim olur mu dedim deniz gülümsedi tamam dedi banyoya girdim dus alıp çıktım yatağa girdim hadi dans edelim dedi deniz  simdi mi dedim evet dedi muzik acti ve dans etmeye başladık bana öyle bir bakıyordu ki icim eriyordu bakma öyle dedim tamam dedim. ve dudagimi öpmeye başladı bende karşılık veriyordum sanki bulutların uzerindeydim aniden kucakladı ve yatağa bıraktı o an kendime geldim hayır olmaz dedim o an masum kedi bakışı attı ve bir daha öpmeye basladi yavaş yavaş uzerimi çıkarmaya basladi o çıkarırken utandım. titremeye başladım korkma dedi sıkıysa sen benim yerimde ol korkma dedim hadi dedi öyle söyledi ki içim tuhaf olmuştu. tamam dedim tekrar öpmeye basladi bende boynunu öpüp hafif isirdim. uf ne oluyordu bana böyle sıcak basmıştı bende onu soymaya basladim ve sakin ol dedi ve yavaşça icime girmesi ile çığlık atmam bir olmuştu yalvarıyorum bırak beni diye gozlerimden yaş geliyordu durdu cok mu acıyor tamam dururarim ama artık acimaz prensesim dedi ve öpmeye tekrar basladi acinin yerini tarif edilemez bir hazza bıraktı artık ben onu ister olmuştum. yorulunca banyoya girdik temizlendik fakat kasiklarim cok arıyordu. dustan çıktık ve sarılarak birbirimize uyuya kalmışiz sabah aniden kocaman bir öpücükle uyandım prenses uyandiniz mi dedi evet dedim yüzümü yikadim kahvaltıyi hazırlamaya gittim deniz de geldi sucuk  salata peynir zeytin herşeyi hazir ettik oturduk masaya deniz az yiyorsun diye zorla eliyle yedirdiyordu. yeter catlayacagim diyordum.

ukala çocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin