2.BÖLÜM

640 49 7
                                    

Babamın dürtüklemesiyle uyandım.Güelim rüyamı böldüğü için homurdanmayı ihmal etmedim tabiki.arabadan çıkıp kapıyı kapattım.babamda uyandığıma emin olduğunu farkına varınca bavullarımızı yazlığımıza götürmeye gitti.anneme döndüğümde bir kadınla konuşuyodu.yanlarına gittiğimde yeni komşularımız olduğunu anladım.bikaç cümle mırıldanıp gitmek üzereyken kadın bana;

"Laracığım kendimi tanıtmayı unuttum.ben aysel.aysel teyze diyebilirsin.saat 8de yemeğe bekliyorum hepinizi" yüzüme sahte bi gülücük koydum ve odama yöneldim.yeşil ve bordonun hakim olduğu normal bi odaydı.en güzel yönü kocaman bi camı olmasıydı.tabi manzarasıda güzeldi.aysel teyzelerin bi odasına bakıyodu.onun dışında palmiye ağaçları ve kumsal gözüküyodu.çoook güzel bi görüntüydü.ama bavulumu aşağıdan almak zorundaydım.nede olsa saat 8 de aysel teyzelere gitcez.oraya gitmek istememim bi sebebi var.belki oğlu felan vardır hani ;)

BERK'TEN,

Hala şoklardayım.karşı komşum LARA ALEV! 1 yıldır takip ettiğim.aynı okulda olmamıza rağmen sadece 5-6 cümle kurduğumuz kız,1 yıldır aşık olduğum kız 3 ay boyunca yüz yüze gelicektik.ilk defa şansım yaver gitti ha? perdenin arkasından onu izliyodum.beni fark etmedi fıstığım.kumral uzun saçları rüzgarda sallanıyodu,masmavi gözleri güneşe bakıyor ve parlıyordu.dolgun pembe dudaklarını öpmek istiyor ama arada 2 metre varken götüm yemiyordu kısaca.ona bakmaya doyamazken şapşalımpencereden aniden ayrıldı.benimi fark etti diyedüşüncelere dalarken fark etmediğini anladım.çünkü kapıyı açmış aşağı iniyordu.camı büyük olduğu için odanın her tarafını görebiliyordum.buda çok güzel birşey açıkcası.onu izlemeye devam ettim 3-4 dakika  sonra elinde valizleriyle odasına girdi.32 diş gülümsüyordu fıstığım.elindeki valizleri yere bırakıtıktan sonra halay çekmeye başladı.çok komik gözüküyodu.dudaklarımı ne kadar birbirine bastırsamda dayanamayıp kahakahalara bıraktım kendimi.resmen anırıyodum kjklfjkjk çok komik gözüküyodu ama.o kadar çok gülüyodum ki sonunda daha sesli gülmüş olmalıydımki....

LARA'DAN,

Merdivenlerden takılıp düşmediğime inanamıyodum.kendimi odama atıp sevinçten halay çekmeye başladım.napalim.sevinme tarzım bu :DASDs ben halay çekerken bir kahkaha sesi duydum.hemen cama koştum.bişey göremedim.mal gibi boş gözlerle etrafa bakınmayı sürdürdüm.görünürde hiçkimse yoktu.eğerbeni o halde gördüyseler gerçekten ben biterim.ne kadar mal gibi gözüktüğümün farkındayım.ilk ginden rezil olmak.ı-ı kalsın ben almiyim.karşı cama baktığımda kimse yoktu.cam bile açık değildi. boşver lara kim gülerse gülsün.sen şimdi güzel giyin ve yemeğe git. iç sesime hak verdim ve eşyalarımı yerleştirmeye başladım.

2 saat sonra 19.30


Eşyalarımı yerleştirdim ve saate baktım.YUH! 2 saatimi almıştı ve yarım saat kadar bi sürem vardı.hemen dolaba göz attım.diz kapağımın bir iki parmak üstünde biten siyah eteğimi giydim.fiziğimin mankenlere taş çıkarıcak kadar güzel olmasının verdiği avantajla herşey çok yakışıyodu bana.aslında böbürlenmek en nefret ettiğim şey.böbürlenmeyi sevmem.neyse üstüme de önü kısa arkası hafif uzu olan New York yazan girimsi-siyah bi bol tişört üstüme geçirdim.altıma converslerimi geçirdim.saçım dümdüz olduğu için hafifi su dalgaları yaptım.makyaj yapmayı sevmiyodurum.bu yüzden yapmadım.aynadan son kez kendime baktım.güzel olduğuma kanaat getirdikten sonra aşağı indim.annem ve babamın beni beklediklerini fark ettim.

"Hiç gelmeseydim lara hanım!"

"özür dilerim baba kıyafetlerimi yerleştirince işte.."

"tamam tamam hadi çıkalım" 

demesiyle fırladım yerimden.annemin koluna girdim ve ilerlemeye başladık.mutlu aile tablolarını anımsatıyoduk.anımsatmayı bırak canlandırıyoduk.mutluyduk.ama tek eksimiğimiz abimdi.abimin hala nerede olduğunu bırakın isminin bile ne olduğunu bilmiyorum.tek bildiğim 19 yaşında ve bodrumda oluşuydu.bi umut belki bulurdum ha? bunları düşününce aysel teyzelerin kapısına geldiğimizi fark ettim.zile bastık.bikaç saniye sonra kapıyı aysel teyze açtı.ve yanında ha gerçektenmi? Berkmi? onun ne işi var burda? olamaz yaaaaa!!

Yorumlarınızı bekliyorum.Voteleri unutmayın :* Hikaye devam edecektir.okunmasa bile :) 3.bölümde büyük olaylar olucak.haftada 3-4 bölüm verebilirim.caınım sıkıldıkça yazarım artıkın :DSDSADSA bu bölümler sıkıcı ama diğer bölümlerde lara berkle takılcaka.arkadaşlarıyla takılacak.ama o arkadaşlardan birinin büyük bi sırrı var.lara bunu öğrenebilecekmi? nedersiniz? diğer bölümlerde göreceksiniz... takipte kalın teşekkür ederim :*

YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin